wishlist

sobota, maja 11, 2019

 Hej! 
Mamy już sobotę a co za tym idzie - więcej wolnego czasu i można sobie pozwolić na szperanie w internecie.Dziś zrobiłam mały przegląd sklepu Dresslily i wyhaczyłam kilka sukienek i sweterków. Jeśli mam być szczera, nie mam żadnej sukienki tzw. "swetrowej" i jakoś nie mam odwagi zamawiać takich przez internet. Boję się, że materiał będzie albo za cieniutki i będzie odznaczać się bielizna albo, że nie trafię z rozmiarem. Jestem dość szczupła i ciężko mi cokolwiek dobrać.







Pod kodem MOM25 macie aż 25% zniżki 

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Świetne sukienki! Kliknęłam
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tam o wiele bardziej podobają się te trzy ostatnie sweterki 😍
    Poklikałam oczywiście ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  3. SWETER pierwszy od prawej strony to sztosik mega jest. Świetny jest tym bardziej że nadal jest zimno i deszczowo :?
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikałam! Mam nadzieję, że będziesz zadowolona ze współpracy! ♥

    fascyNATKA

    OdpowiedzUsuń
  5. UWIELBIAM swtereki, wszystkie! :D ALe jeśli chodzi o wkładane przez głowę to na pewno nie długie :d

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie od dawna rozglądam się za jakąś swetrową sukieneczką! Fakt, mamy upały, ale Ja lubię kompletować swoją kolekcje na zapas :D
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienki fajne, ale bardziej na jesień i zimę.

    OdpowiedzUsuń
  8. If you are looking for luxurious Handbags bearing designer labels, Vitapress.By is the destination to visit. It is a website where you will find genuine leather Christian Doir Handbags of luxury handbags from famed brands like Balenciaga, Celine, Dior,Hermes handbags, Fendi and Saint Laurent among others. And the sale price and high quality has won a great reputation all over the world.Also ,The Rolex Watches It offers free shipping for all orders and countries.

    OdpowiedzUsuń