zakończenie roku | początek wiosny | Dresslily

środa, kwietnia 24, 2019



Hej, dzień dobry!
Jako, że moje zakończenie roku szkolnego zbliża się wielkimi krokami i już powoli można zacząć myśleć o wakacjach, czasie wolnym i odpoczynku. Pogoda co prawda coś mało rozpieszcza, ale wierzę, że zdążymy się nacieszyć przez długi czas słońcem. Mam nadzieję. Bo zaczęłam się już rozglądać za letnimi ciuszkami, spodenkami, spódniczkami, sukienkami. W tym roku chciałabym trochę nadrobić braki sukienek w mojej garderobie i ubierać się troszkę bardziej kobieco.


Hey, good morning!
As my end of the year of school is fast approaching, you can slowly start thinking about vacation, leisure and rest. The weather does not spoil anything, but I believe that we will be able to enjoy the sun for a long time. I hope. Because I've already started looking for summer clothes, shorts, skirts, dresses. This year, I would like to make up for the lack of dresses in my wardrobe and dress a little more feminine.

It's time to refresh your wardrobe! DressLily prepare the best high-quality but low-prices products for you, make you free under all occasion for Monday to Friday
  Use code:DLBF20 with 20% OFF:  
Over 10usd, save 2usd; Over 20usd, save 4usd; Over 30usd, save 6usd; Over 40usd ,save 8usd; Over 50usd, save 10usd; Over 60usd, save 12usd; Over 70usd, save 14usd; Over 80usd, save 16usd; Over 90usd, save 18usd; Over 100usd, save 20usd;Over 110usd, save 22usd; Over 120usd, save 24usd; Over 130usd, save 26usd; Over 140usd, save 28usd

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Ja też tego lata chciałam się zaopatrzyć w sukienki. Zdecydowanie w tym roku stawiam na coś delikatnego i dziewczęcego :D
    Te białe sukienki są mega i sądzę że jakaś skradnie miejsce w mojej szafie :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam to samo, chcę w tym sezonie wypełnić swoją szafę sukienkami i spódniczkami <3
    Kasia-napisaneprzezkasie

    OdpowiedzUsuń
  3. Zauwazyłam, że królują teraz białe sukienki. Sa wszędzie! :))

    Zapraszam na nowy post. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam ♥ Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. ta bordowa sukienka mi się strasznie spodobała ;)
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  5. Love this red polka dots dress!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdy tylko pozwala pogoda, chętnie sięgam po sukienki
    Fajne propozycje
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. If you are looking for luxurious Handbags bearing designer labels, Vitapress.By is the destination to visit. It is a website where you will find genuine leather Christian Doir Handbags of luxury handbags from famed brands like Balenciaga, Celine, Dior,Hermes handbags, Fendi and Saint Laurent among others. And the sale price and high quality has won a great reputation all over the world.Also ,The Rolex Watches It offers free shipping for all orders and countries.

    OdpowiedzUsuń