lazy day

wtorek, lipca 02, 2019



Cześć kochani :)
Jak mijają upalne dni? U mnie szczerze mówiąc mijają powoli i dość leniwie. Kiedy za oknem panują upały - średnio mam ochotę gdzieś wychodzić (chyba, że wieczorem, wtedy pogoda robi się przyjemna). Ostatnio odwiedziłam bibliotekę i znowu wróciłam do dawnego "nawyku" czytania. Jest to fajny sposób na nudę, każdemu polecam :) 
Planów na wakacje jako tako  nie mam. Aby zarysy wyjazdu, który planujemy z partnerem, ale też nie wiemy jeszcze nic na sto procent - po prostu fajnie będzie jeśli wszystko dojdzie do skutku! 


A wy? Jak się macie? :)

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Takie gofry z miłą chęcią zjadłabym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czekam do urlopu, ale jeszcze trochę czasu zostało.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje wakacyjne dni są bardzo ciekawe, coraz wymyślam sobie jakieś zajęcia :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze jest leniuchować od czasu do czasu, ja jestem obecnie na chorobowym więc też się relaksuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. O mniam mniam, zrobiłaś mi smaka tymi zdjęciami!:)

    Zapraszam na nowy post ze szczeniakiem w roli głównej ♥
    Pozdrawiam, Natalia.
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje wakacje strasznie przypominają twoje. Te upały mnie dobijają i za dnia albo czytam albo coś oglądam. Ciut żywsza robię się wieczorami, kiedy robi się trochę chłodniej.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciesz się życiem:) Ja troszkę ubolewam, mam zapalenie ucha. Ale przejdzie...

    OdpowiedzUsuń
  8. W Gdańsku od wczoraj pogoda sie zepsuła ;p ja akurat upały znoszę dobrze

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tak samo jak ty :D W te gorączki nigdzie się wychodzić nie chce, ponieważ nawet leżąc się pocę :D Ja muszę wreszcie zacząć czytać bo co chwilę kupuje nowe książki, a nie mam nawet czasu by do nich usiąść. Postanowiłam, że chociaż jeden rozdział dziennie przeczytam. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  10. ale smaczki na zdjęciach-aż zgłodniałam ! ja planuje w tym roku odwiedzić polskie morze,dawno tam nie byłam i się stęskniłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na pewno pojadę w góry! polecam każdemu wypad w góry, można się super ochłodzić w mega upalne dni i popatrzeć na naprawdę piękne widoczki, nawet czytanie w górach w schronisku wieczorem może być bardzo klimatyczne!💗 pozdrowienia 💋

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi upalne dni mijają pod znakiem czytania książek. Chociaż teraz jest już nieco chłodniej na dowrze to częściej jeżdżę na wycieczki rowerowe :)
    PS. ale bym takiego gofra zjadła :D

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie wakacje prawdopodobnie pod znakiem studiów i zastanawiania się czy wrócić na Youtube.

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram

    OdpowiedzUsuń
  14. też nic nie mam zaplanowanego w 100% jakiś wyjazd czy nie heh <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie jak narazie przerwa od upałów-niech trwa taka pogoda jak najdłużej 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  16. Upały potrafią zmęczyć, dobrze, że jest teraztrochę chłodniej. Ja w wakacje zawsze staram się rozwijać moje pasje, zainteresowania :)
    nicolestraveljournal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie praca, praca, praca. W tym tygodniu były upały w Londynie, ale już znowu pada deszcz :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko jest dobrze, chociaż miałam jechać nad jezioro to nie dość, że ciągle pada to jeszcze tylko 17 stopni.

    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie jak narazie praca i dopiero w weekendy jakieś przyjemności ;) a wakacje dopiero we wrześniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. If you are looking for luxurious Handbags bearing designer labels, Vitapress.By is the destination to visit. It is a website where you will find genuine leather Christian Doir Handbags of luxury handbags from famed brands like Balenciaga, Celine, Dior,Hermes handbags, Fendi and Saint Laurent among others. And the sale price and high quality has won a great reputation all over the world.Also ,The Rolex Watches It offers free shipping for all orders and countries.

    OdpowiedzUsuń