Zima tuż tuż

piątek, listopada 02, 2018

Dzień dobry kochani ;)
Czy tylko ja jestem takim ciepłolubem, że ledwo temperatura trochę spadła a ja już jestem gotowa narzekać na zimno, silny wiatr i już się boję kiedy nadejdzie zima? Trzeba zrezygnować z letnich, cienkich ubrań i wskoczyć w grube swetry, szale, grube kurtki zimowe, rękawiczki. 
Co do tego wszystkiego, muszę się jeszcze zaopatrzyć w porządną kurtkę i ciepłe rękawiczki. 


Jeśli chodzi o kurtki damskie zimowe - od zawsze wolę zwykłe, stonowane kolory, lekko dłuższe, aby było ciepło w plecy i nie "podwiewało" jak to mówi moja mama, haha. Ale żeby nie było zbyt łatwo, mam swoje jedno ale. Kurtka musi mieć kaptur i dużego kota wokół! Uwielbiam kurtki z takim kapturem, który niejeden raz poratuje kiedy zapomni się czapki. 


Kolejne dwie kurtki, które przypadły mi do gustu i moim zdaniem są odpowiednie jak dla mnie - ciepłoluba jakich mało 



A co z rękawiczkami? Znalazłam takie, które spodobały mi się od razu i wydaję mi się, że pasowałyby do większości kurtek. Nawet nie wiem przestałam lubić rękawiczki z osobnymi palcami. Teraz moje serce skradły rękawiczki z jednym palcem. 
Idąc rano na przystanek autobusowy odkąd pamiętam marudziłam na to, że marzną mi dłonie. Jakiś czas temu usłyszałam również, że dużo cieplejsze są rękawiczki z jednym palcem. Może stąd moja zmiana podejścia? Jedynym minusem takich rękawiczek jest mniejsza swoboda ruchów, nie można złapać "czegoś" tak dobrze jak w tych tradycyjnych rękawiczkach. Ale mi nie przeszkadza to aż tak mocno. Ma być po prostu ciepło :)

A wy? Macie już najważniejsze ubrania na zimę? :)

You Might Also Like

2 komentarze

  1. hmm czapkę szalik mam kurtkę też to chyba gotowa na zimę...może jedynie buciki jakieś nowe <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie trzy kurtki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń