autumn with Rosegal

wtorek, listopada 06, 2018

Hej, hej :)
Jak nastroje w jesienny wieczór? Ja muszę przyznać nastrój mam dzisiaj wyjątkowo dobry, także nie mam na co narzekać. (chociaż ja czasami maruda, coś by się znalazło haha)
Dzień w szkole szybko minął, pewnie dlatego, że byłam tylko na pierwszej lekcji, a później zwolniłam się z powodu wizyty u lekarza. Ale nie o tym dzisiaj.
Chwaliłam się już jak sporą mam obsesję na punkcie swetrów? 
Pokażę wam kilka, może kogoś zarażę miłością do nich :) 



Uwielbiam to, że jest w nich tak ciepło, są eleganckie i chyba pasują na większość okazji.  

 Kody rabatowe: 

"RGTina" for all order with over 25USD save 3USD
"RGTina" for all order with over 50USD save 6USD
"RGTina" for all order with over 100USD save 12USD

A wy? Jakie macie zdanie o tej części garderoby? Przepadacie czy raczej neutralnie? :)

You Might Also Like

4 komentarze