Hello again

sobota, października 20, 2018

Witam po dłuższej przerwie! 
Jak żyjecie? Szkoła daje wam popalić czy raczej podchodzicie do tego na spokojnie? Ja jako maturzystka odczuwam już teraz stres i presję. W przyszłym tygodniu już próbne matury, nauczyciele wciąż o niej powtarzają, o szybszym zakończeniu semestru i wszystkim co z tym związane. No i temat, który jest na topie to oczywiście studniówka. Maturzyści, wybieracie się na swoją? :)

https://stocksnap.io/

Dzisiaj szybki post, żeby się z wami przywitać, ale kolejny obiecuję, że się porządnie przyłożę i będzie tematyczny :)

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Ja jestem totalnie zawalona szkołą, ale daję radę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello! I like your older posts, let's be friends!? I follow you, hope you will follow me back¦
    Have a wonderful weekend!

    wdresscode.blogspot.ru
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem w klasie maturalnej. U mnie nauczyciele do matury podchodzą zbyyyt luźno;p dlatego nie czuję żadnej presji i muszę się dużo uczyć "na własną łapę". Na studniówkę się wybieram :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Studniówka świetna sprawa ;) ja się wybieram ale nie na swoją (ta była 4 lata temu) :D
    Oczywiście piękne zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas temat studniówki to powoli temat tabu. Załatwianie pilnowanie i inne rzeczy związane ze studniowka. Mimo to i tak zamierzam na nią iść. A u nas też każdy mówi o maturze. Mam wrażenie że wszystko kręci się wokół niej. Nie ma takiego dnia gdy nie pójdę do szkoły i nie usłyszę o niej.
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja studniówka była wieki temu. Teraz zupełnie inaczej się ją celebruje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja bym chciała wrócić do liceum i znów iść na studniówkę! Zazdroszczę! :)
    Chociaż nauka w tamtym okresie była ciężka to mile wspominam przygotowania do matury :)
    DASZ RADĘ! Na studiach będzie gorzej... :D

    Pozdrawiam ♥
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoła zdecydowanie daje mi popalić, ale trzeba wierzyć, że nie będzie znowu aż tak źle ;)
    Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post, ciekawie się go czytało i fajnie, że do Ciebie trafiłam! :)
    Zapraszam również do mnie :)

    https://veronicalucy.blogspot.com/2018/10/wasny-sklep-internetowy-my-own-online.html

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja już 3 lata po :D Powodzenia życzę i wytrwałości :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na szczęście ten etap mam za sobą, a na studniówkę nie poszłam. Życzę powodzenia na próbnych maturach! :)

    http://xjustdaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem na razie w pierwszej liceum, więc do matury jeszcze ze 3 lata ;) Próbuję sobie tylko wyobrazić jak wielki musi cię ogarniać stres! Ale z pewnoscią sobie poradzisz, powodzenia na próbnych maturach! :)

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja szkołę mam już za sobą, ale pamiętam klasę maturalną, studniówkę, maturę... to był wspaniały i piękny rok :)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie ma co się stresować - z doświadczenia wiem, że lepiej podejść do matury całkowicie na luzie :) Powodzenia!

    zapraszam do mnie ;) Miło mi będzie jak skomentujesz i również zostaniesz ze mną dłużej ;) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dobrze że szkole już dawno skończyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja równiez maturka dawno za sb, ale pociesze cie nie ma czego sie bac kochana ! troche nauki i wszystko pójdzie dobrze :D

    ) Blog <3

    OdpowiedzUsuń
  17. od roku nie chodzę do szkoły :D rok temu pisałam maturę, ale dokładnie wiem co czujesz :) dlatego życzę Ci powodzenia ! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie musisz się przejmować ;) ona tylko tak strasznie wygląda :d


    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację ;d

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten etap edukacji mam już dawno za sobą ☺
    Powodzenia na próbnych maturach😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie na szczęście dopiero półmetek. Dobija mnie jednak trochę to, że wszystkiego uczymy się pod maturę :P.
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Obecnie jestem już na 3 roku studiów ale studniówka to było najlepsze co mogłoby być i z całego serca wszystkim polecam żeby iść bo później można żałować! :) Pamiętam, że zawsze był nacisk na matury, bo to coraz mniej czasu, itp. Ja osobiście podeszłam do matur na pełnym luzie, przygotowywałam się do nich ale na spokojnie w swoim tempie :) Powodzenia na maturach!!! A co później myślisz?
    Miłego dnia! https://olsonbxxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Do matury zostało mi jeszcze sporo czasu, ale piszę testy gimnazjalne. Chyba nie ma się czym przejmować (:
    pozdrawiam, mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekam na kolejne posty:)
    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja na szczęście szkołę mam już za sobą. Teraz zajmuję się dzieckiem a później wracam do pracy. Więc narazie bez stresu :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja już mam maturę za sobą. Zdawałam rok temu i mogę powiedzieć, że ten cały stres ze strony nauczycieli był naprawdę zbędny. Jeśli nie olewasz szkoły to zdasz bez problemu. :)

    imdollka.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja staram się robić wszystko na bieżąco, już się nauczyłam że nauka na ostatnią chwilę nie jest dobra :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń