Bingospa

piątek, listopada 23, 2018


Dzień dobry! :) Jak nastroje? Dzisiaj przychodzę do  was z małą recenzją produktów firmy BingoSpa, o której myślę słyszał każdy z was bo jest ona dość popularna i ogólnodostępna.


Pierwsza maska do twarzy kompleks algowy do stosowania 2-3 razy w tygodniu. Ja osobiście jestem zwolenniczką maseczek, bardzo je polubiłam. Ta ma świetny jak dla mnie zapach co jest plusem. Twarz jest wygładzona i delikatna - efekt, który bardzo lubię. Przyjemnie matowa- coś co jest dla mnie dużym plusem bo jestem niestety posiadaczką cery tłustej. Także będę do niej wracać i czekać na efekty długotrwałego używania :)




Peelingi to coś co skradło moje serce dość dawno. Moja cera zimą staje się bardzo wymagająca i odkąd pamiętam mam problemy z suchymi skórkami w okolicy nosa i policzków. Dlatego peeling to dla mnie fajnie rozwiązanie. Peeling z BingoSpa medium facial mud peeling jest delikatny, dość drobny, nie podrażnia skóry. A co najważniejsze, pozbywa się skórek, które nieestetycznie wyglądają i "odstają" na twarzy. 


Znacie te produkty? Polecacie? :)

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Pierwszy raz sie spotykam z tymi kosmetykami :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/11/torby-pokrowce-wystroj-wnetrz-youpibagpl.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Całe wieki już nic od nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super blog będę wpadać częsciej :) wpadnij dopiero zaczynam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdzie nie spotkałam się z tymi kosmetykami, a odstające skórki suchej skóry są moim utrapieniem, więc może się skuszę na peeling :)

    OdpowiedzUsuń