środa, września 05, 2018

Hej, hej :)
Jak wasze nastroje? Jak nastawienie wszystkich uczniów co do rozpoczęcia roku? Idziecie do nowej szkoły czy może kontynuacja? Piszcie! :) Ja będę w klasie maturalnej więc stres jest już teraz, więc boję się myśleć co będzie później. Jak na chwilę obecną staram się odsunąć te myśli na bok. Zaczęłam się rozglądać już jakiś czas temu za ubraniami i przyborami szkolnymi. Wybieranie zeszytów etc nie sprawia tyle radości co zakupy odzieżowe. Która kobieta nie lubi od czasu do czasu iść do sklepu poprzeglądać nowości albo pooglądać je w internecie? :) 
Stacjonarnie udało mi się kupić kilka fajnych rzeczy. Teraz czas na przegląd sklepów internetowych, a dokładniej Zaful


kod rabatowy  ZFMine
Ja osobiście uwielbiam mieć dużo swetrów, luźnych, grubych. Moja słabość, zdecydowanie. 
A u was jak to wygląda? Lubicie zakupy? :)

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Łączę się w bólu bo też będę w klasie maturalnej :) świetne rzeczy! Kocham takie luźne sweterki!
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zakupy ale niestety musze się ograniczać :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/08/basilurtea-naturalna-herbata.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie czeka kolejna klasa w liceum :) W tym roku nie robiłam szkolnych zakupów, jako że wszystko zostało mi z poprzednich lat i dodatkowo w średniej szkole nie trzeba mieć tylu rzeczy co w podstawówce :D Jedyne co, to ostatnio upolowałam na wyprzedażach trochę ciuszków :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Również zaczynam klasę maturalną, właśnie boję się, że nie zdążę potem wszystkiego powtórzyć, ogarnąć i że serio zostanie mi mało czasu dla siebie
    Powodzonka!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zakupy! Poklikałam:)
    https://veetmia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post dear. All outfit is very nice <3
    If you want to follow each other write me on my blog. :)
    http://belyfashionadress.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń