lipcowe pudełko UROK oraz NATURALNIE PIĘKNA.

środa, sierpnia 29, 2018

Hej, hej! :) Jak nastroje pod koniec wakacji? Mam mam nadzieję, że dobrze i z uśmiechem powitamy wrzesień. Chociaż trochę trzeba się postarać aby ten uśmiech był i znaleźć plusy końca wakacji, haha. Dzisiaj przychodzę się troszkę pochwalić paczuszką, która ostatnio u mnie zawitała. Ciekawi co znalazłam w środku? Zapraszam! :)


Catrice - maskara efekt sztucznych rzęs u mnie sprawdza się naprawdę dobrze. Ładnie wydłuża rzęsy i je pogrubia. Nie skleja - co jest dużym plusem ponieważ nie lubię mieć ich takich posklejanych i mam wrażenie "ciężkich" . Jak najbardziej produkt godny polecenia. Cena: 16,99/9,5ml

Kobo pomadka - łączy błyszczyk oraz pomadkę. Ja szczerze mówiąc za pomadkami, szminkami etc nie przepadam, ale dałam do przetestowania siostrze, która była z niej zadowolona 
Cena: 13,49zł/szt. 


Krem ochronny SPF 50 skóra nadreaktywna i wrażliwa Nie zdążyłam jeszcze testować, nie było okazji. Lecz producent zapewnia, że krem ogranicza negatywne skutki działania promieniowania podczerwonego IR. Zapewni nam skuteczną i długą ochronę przed promieniowaniem UV i UVB, zmniejszy skłonność do podrażnień. 
Drugi produkt w zestawie to płyn micelarny H2O Hydrain3 Hialuro Jest to płyn micelarny, który dobrze pełni swoje funkcje, czyli oczyszcza wrażliwe miejsca okolic oczu oraz twarzy. Twarz jest mile i fajnie oczyszczona. 
Cena zestawu: 46,00zł


Naturalny olejek grejpfrutowy: ma świeży, słodki, cierpki aromat. Olejek zmniejsza napięcie nerwowe, poprawia nastrój, a działa także antydepresyjnie.Cena: 32,00zł/10ml
Sojowe woski zapachowe zapach ciasteczek korzennych. Dla mnie osobiście zapach za słodki, ale każdy ma inny gust. Cena: 7,40zł/2szt
Maska do twarzy płachtowa: Przylega do skóry. Zapach ma dość przyjemny, a twarz po zastosowaniu jest przyjemnie gładka i odświeżona. U mnie się sprawdziła, także polecam wszystkim. Cena:11,00zł/ szt
Jak oceniacie zawartość pudełeczka? :)

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Świetne produkty! Ten olejek to sztosik i naprawde gorąco polecam!
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre z nich widzę pierwszy raz na oczy :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/08/basilurtea-naturalna-herbata.html

    OdpowiedzUsuń
  3. super blog ! muszę wpadać częściej , ja dopiero zaczynam jeśli masz ochote to wpadnij będzie mi bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń