Zwiedzamy! ITALY 2018

poniedziałek, sierpnia 27, 2018

Castel Gandolfo

Hej, witam was wszystkich po długiej, długiej nieobecności, która była spowodowana moim pobytem w słonecznych Włochach! Co prawda byłam tam w pracy, ale udało mi się co nie co zwiedzić. Jak moje wrażenia? Dość pozytywnie. Jedyne do czego miałam problem się przyzwyczaić to wyższa temperatura niż w Polsce. Musiało minąć trochę czasu zanim przestałam aż tak narzekać i marudzić, że mi gorąco, haha. Udało mi się zwiedzić dość sporo, miałam na to całe 5 tygodni. Poniżej pokażę kilka zdjęć, które udało mi się cyknąć podczas pobytu. 
 5 tygodni mówiąc szczerze, dłużyło się. Tęskniłam za rodziną, chłopakiem, a nawet moim małym psiakiem. Jednak warto, udało się zobaczyć trochę świata, pozwiedzać, poznać innych ludzi. Jeśli jest okazja to warto korzystać :)


 Muszę się przyznać, że pierwszy raz leciałam samolotem i jak dla mnie widoki prześliczne!
Był ktoś we Włoszech? Jak wrażenia? :)

You Might Also Like

2 komentarze