Na to moda nigdy nie minie!

poniedziałek, stycznia 21, 2019

Dobry wieczór!
Jak nastroje? Ja mam bardzo dobre samopoczucie, spowodowane chyba weekendem i wolnym wieczorem kiedy mogę mieć czas dla siebie. Aktualnie mam ferie, a raczej tydzień. Niestety, jeden tydzień mam już za sobą -minął niesamowicie szybko!


Ale wracając do tematu, zastanawialiście się kiedyś nad rolą swetrów w naszych szafach? Jestem prawie na 100 procent pewna, że nie ma osoby, która nie miałaby w szafie choć jednego swetra!
Jeśli chodzi o mnie, zimy nienawidzę, ale jedynym jej plusem są właśnie swetry. Obcisłe, grube, luźne, za duże oversize UWIELBIAM WSZYSTKIE


Większe wymagania mam chyba co do kolorów. Tu lubię troszkę powybierać. Niestety, ja moja pewność siebie nie pozwala na założenie swetra w zbyt jaskrawym kolorze. Wszelkie kanarkowe, limonkowe, jaskrawy róż - nie polubiliśmy się :) 
Szarość, bordo, delikatne pastele - połączenie idealne ze mną! Lubię siebie w tych kolorach. No i oczywiście kolor, którego nie może zabraknąć - biel. 


A co z kardiganem? Sweter czy nie sweter? Jak najbardziej tak! Lubię ten typ, ponieważ kiedy jest zbyt ciepło, bez problemu można zdjąć i nie popsuć sobie przy tym fryzury, makijażu czy co tam jeszcze. Z resztą, chyba mało wygodne tak siłować się z grubym swetrem kiedy jest się wśród tłumu ludzi. Ale wszystko kwestią gustu, mimo wszystko ja swobodniej się czuję kiedy mogę po prostu zdjąć kardigan.


A wy? Jak myślicie, wyjdą z mody czy raczej już na zawsze pozostaną w naszych szafach? :)

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Muszę przyznać że kiedyś szczerze nienawidziłam swetrów i tak szczerze dopiero w październiku 2018 roku kupiłam swój pierwszy sweter w życiu. Tak mi się spodobał a był on z używaka że od tamtej pory częściej chodzę na poszukiwania jakiś swetrów. A kardigan? Jak najbardziej na tak!
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy niskich temperaturach, tylko swetry ratują :)
    Niestety niektore materialy swetrow źle dzialają na moje włosy, co drażni xd

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham swetry i jestem uzależniona <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. też myślę, że na to nie minie moda nigdy ! osobiście również uwielbiam każdy rodzaj, a w szafie mam ich kilkanaście :D
    Fajny blog ! Na pewno zostanę na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. myślę, że jednak pozostaną w modzie do końca świata i jeszcze dłużej :) najnowsze projekty światowych projektantów są inspirowane głównie nimi, nie mogło by ich tak po prostu zabraknąć w modzie!
    zapraszam do siebie xx

    https://beautifulspacesblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Swetry to zdecydowanie must have w zimowej szafie. Ostatnio wpadłam w szał wyprzedaży i nakupowałam kolejne 3 pary. Zaraz w szafie zaczną mi się nie mieścić.

    Pozdrawiam kochana
    Glamcia

    OdpowiedzUsuń
  7. Też sądzę, że na to moda nigdy nie minie. Co roku ludzie mówią, że pora na jesienne i zimowe sweterki <3

    http://gabrysiaaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Swetry były kiedyś moją zmorą i starałam się od nich uciec jak najdalej gdy tylko spadała temperatura. Teraz kocham je całym sercem i stanowią pół mojej szafy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. moim zdaniem to jest klasyk w szafie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem absolutną wielbicielką swetrów w przeróżnych kolorach i nie wyobrażam sobie szafy bez nich.
    Sądzę również, że moda na nie nie przeminie, gdyż wszyscy ludzie lubią ciepełko - nie oszukujmy się.

    Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham swetry :)

    https://poszukiwacze-okazji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń