VABUN

wtorek, listopada 27, 2018

Dzień dobry! 
Ostatnio miałam okazję testować produkty Vabun - dwa flakony perfum oraz żel pod prysznic. Są to zapachy męskie więc od razu powędrowały do mojego chłopaka, który miał okazję je wypróbować. 


Jeśli chodzi o zapach, mamy podobny gust więc z tym nie było problemu. Skoro mi przypadły do gustu, jemu też.  Zapach perfum długo się utrzymuje i jest dość intensywny. Bez obaw o to czy przez cały dzień będziemy ładnie pachnieć. Nie jest "duszący" co jest plusem. 
Jeśli chodzi o żel pod prysznic - jest w wygodnym opakowaniu i łatwo się 'nabiera' produkt. Wydajny, czyli też plus jak dla mnie. 
Także jeśli dziewczyny chcecie sprawić niespodziankę swojemu ukochanemu, śmiało mogę polecić te produkty. Będzie ładnie pachnieć przez cały dzień :)



Jeśli chodzi o dostępność, możecie je znaleźć w sklepie internetowym Vabun oraz w sieci drogerii Hebe i Wispol oraz salonach mody męskiej Pako Lorente. 


 Znacie te perfumy? Kojarzycie? :)

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Przyznam szczerze, że wcześniej nie spotkałam się z tymi perfumami, ale mnie nimi zaciekawiłaś :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz spotykam się z tymi perfumami, a męskie zapachy to już w ogóle nie moja bajka ;D Ale najważniejsze, że chłopakowi prezent się spodobał :)
    https://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Te perfumy są dla mnie nowością :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne wydanie :) trzeba się z nimi zapoznać :)

    OdpowiedzUsuń