maj | urok

poniedziałek, czerwca 11, 2018

Dzień dobry! Witam wszystkich w tą piękną, słoneczną pogodę. Jednak jak dla mnie już za słoneczna i duszna. Z domu nie wychodzę jeśli nie jest to konieczne haha. Ostatni czas to wiele obowiązków jeśli chodzi o szkołę. Ostatnie testy, kartkówki, poprawy. Jest też sporo pracy w związku ze zbliżającymi się egzaminami zawodowymi. Jednak nie o szkole teraz. Zawitała u mnie ostatnio paczka UROK inspired by. Ciekawi zawartości? Zapraszam! :)


Vis Plantis szampon do włosów z węglem aktywnym oraz wyciągiem z kiełków rzeżuchy. Szampon ma dość przyjemny zapach, gęstą konsystencję. Ma dobry wpływ na skórę normalną oraz przetłuszczającą się. Oczyszcza skórę przed wnikaniem zanieczyszczeń. Cena: 29,99zł/ 300ml 
Vis plantis tonik oczyszczający do twarzy z odpowiednikiem jadu żmii, który odpręża skórę i ma zdolność redukowania zmarszczek mimicznych. wygładza skórę. Ma bardzo fajny zapach, przypadł mi do gustu. Wygodny jak dla mnie dozownik. cena: 19,99zł/ 150ml
Biały jeleń fitokoktajl do mycia włosów produkt oparty na warzywnych ekstraktach. Zapach dość przyjemny  i intensywny. Konsystencja lekka.Wygodny dozownik. Cena: 14,99zł/ 250ml


Raisin naklejki wodne na paznokcie. Dostałam ładne wzory, chociaż trochę się obawiam co do ich wielkości. Kiedyś dużo korzystałam z naklejek na paznokcie, może czas powrócić? Cena: 4,50zł/zestaw

 MiaCalnea jednorazowe listki do pedicure ON-THE-GO wytrzymały chociaż cienki listek ścierny to idealne rozwiązanie do szybkiej i wygodnej pielęgnacji stóp poza domem. Zdecydowaną zaletą jest mały rozmiar i waga, która jest minimalna. Cena: 4,99zł/ zestaw
 Dwie próbki : krem przeciwzmarszczkowy ze śluzem ślimaka oraz Noscar przeciw bliznom. Nie miałam jeszcze okazji testować, ale opinie słyszałam pozytywne. Zobaczymy jak się sprawdzą u mnie! :)

Podoba wam się zestaw? :)

You Might Also Like

10 komentarze

  1. mega mnie ciekawi ten fitokoktajl :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe produkty ! Może w bliskim czasie się na nie skuszę :)

    https://typdziewczyn.blogspot.com/2018/06/miaam-zabieg-kosmetyczny.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm. Coś tu sie pomieszało, bo vis plantis ma inne produkty, a to jest nowa marka element... Porównywałam kosmetyki ze śluzem slimaka z jednej i drugiej serii i szczerze powiedziawszy ta nowa seria jest fajniejsza. Skuteczniejsza i nie tak mocno perfumowana.

    OdpowiedzUsuń
  5. nic z tych rzeczy nie znam :P

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/06/motyw-kwiatow-na-torebce.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie uzywalam naklejek na paznokcie!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam naklejki wodne, wyglądają pięknie i są bardzo trwałe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa szamponu z weglem aktywnym! I chetnie go wyprobuje !

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :

    https://zalustremswiata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Produkty jak najbardziej do przetestowania. Dzięki za recenzje.

    OdpowiedzUsuń