marcowe wydanie pudełeczka UROK

niedziela, kwietnia 15, 2018

Dobry wieczór! Jako, że mam wolną chwilkę, postanowiłam tutaj zajrzeć i przy okazji pochwalić się nowym wydaniem pudełeczka UROK i jego zawartością. Jesteście jej ciekawi? Zapraszam! :)


Pierwszymi produktami są matujący puder brązujący MIYO sun kissed, który nadaje skórze efekty naturalnej opalenizny. Skóra wygląda zdrowo, lekko muśnięta słońcem. Nadaje się także do podkreślania kształtów twarzy, ramion czy dekoltu. Ja mam cerę jednak zbyt bladą, ale idealnie się sprawdzi dla osób z karnacją choć lekko opaloną. 
JAFRA beauty to z kolei biały korektor, który u mnie sprawdza się do przebarwień, cieni pod oczami czy zatuszowaniu krostek. Ma dość fajną konsystencję, rozprowadza się bez problemów. Bardzo się polubiłam z tym produktem. 


Następnie w pudełeczku znalazłam Rable punktor do stosowania miejscowego. Produkt, z którego się ucieszyłam i testowałam od razu, ponieważ ostatnio mam małe problemy z trądzikiem. Mogę wszystkim polecić, sprawdził się u mnie na duży plus. Stosowałam na wypryski, dwa dni i po problemie. Ma fajny, orzeźwiający zapach. 


Beauty Cleaner preparat do dezynfekcji i czyszczenia akcesoriów makijażowych. Od teraz skończy się problem, wystarczy mieć pod ręką i nasze pędzle, gąbeczki będą zawsze czyste :)  Rospberry kiss pielęgnacyjny krem do rąk, który skradł moje serce. Ma cudowny zapach, fajnie się wchłania i nawilża dłonie. Zdecydowanie na duży plus. 


Zapach orientu Al Haramain Belle  to próbka zapachu, który jest zapachem dość słodkim. Testowałam i dla mnie jednak za słodki, ale na pewno znajdzie swoich zwolenników. 


Olive Oil&Panthenol krem do zmęczonych stóp. Ja osobiście mało kiedy używam kremów do stóp, ale tym razem się skusiłam i się nie zawiodłam. Fajnie pachnie, nawilża i szybko wchłania :) 

Podoba wam się zawartość pudełeczka? Co przypadło wam najbardziej do gustu? :) 

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Fajne, fajne kosmetyki ja jeszcze sie z nimi nie spotałam w rl :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/04/zapowiedz-stylizacji-babyblue.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie widziałam tych kosmetyków!
    Pozdrawiam cieplutko
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz widzę te produkty ale wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam nigdy tych kosmetyków ale może kiedyś hehe

    SERDECZNIE ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja byłabym zadowolona z takiego pakietu ;)

    OdpowiedzUsuń