Robię co chcę

środa, czerwca 21, 2017



Ile razy robisz coś czego nie do końca chcesz, ale robisz bo przecież wypada, bo co powiedzą inni? 
Ile razy robisz coś czego chcesz naprawdę? 


Działamy czasami jak robot- robimy coś nie zastanawiając się nad tym. Czy tego chcemy my sami, czy inni. Czy nie wypada odmówić czy jeszcze inny powód. Prawda taka, że każde wytłumaczenie jest dobre. Nie zawsze mamy ochotę przyznać przed samym sobą, że nie działamy w naszym życiu według naszego zdania tylko podporządkowujemy się innym. Niestety, chcąc nie chcąc tak się dzieje. I mało kto potrafi czy próbuje to zmieniać. Idziemy na łatwiznę. Najgorsze jest to, że też należę do tych osób. 

A ty, idziesz na łatwiznę? ;) 


KLIK | KLIK | KLIK | KLIK | KLIK  

You Might Also Like

28 komentarze

  1. Też kiedyś taka byłam. Na szczęście już się to zmieniło.

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację często robimy coś, bo wypada tak trzeba, coś co tak naprawdę nie jet z nami zgodne
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety chyba także idę na łatwiznę i jestem jedną z tych osób. Małymi krokami, jednak próbuję coś zmienić x

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. I agree with you. Just do something you want !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne zdjęcia, strasznie mi się podobają!:)
    http://www.mariemodishness.com

    OdpowiedzUsuń
  6. To smutne, ale tak rzeczywiście jest.
    Masz ładną figurę!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja często staram się dopasowywać do kogoś żeby mieć święty spokój. Jednak większością razy i tak wychodzi na moje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem słusznie że patrzymy na innych, kiedy to mamy w planach zrobić coś złego. Ale warto w tym świecie mieć swoje "ja" głośne i wyraźne :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zazwyczaj staram się robić to co mi pasuje, nic wbrew sobie. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjecia :D
    Bardzo mi sie podobają <3

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Od jakiegoś czasu staram się robić to co chcę i gdzieś mam zdanie innych :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia! Masz rację ludzie często robią to co słuszne, to co inni, bo tak trzeba :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Po pierwsze piękne zdjęcia! podrugie ciesze się ze poruszyłąś ten temat! umnie na blogu post o podobnej tematyce ^^
    ---
    http://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Staram się być nonkonformistką, ale nie zawsze mi się to udaje.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe zdjęcia ;)
    Pozdrawiam♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. To dobre pytanie. Czy robię czy nie. Bo wydawać to nam się może zupełnie co innego.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  17. Też czasem zdarza mi się robić to co wypda, co należy, ale zazwyczaj próbuję robić to co ja uważam za słuszne ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie lubię takich ludzi, ale to prawda, że mało kto potrafi się sprzeciwić presji społeczeństwa i chociaż czasami jest bardzo trudno, ja zawsze postępuję według mojej woli. Fajnie, że poruszyłaś ten temat! Uwielbiam klimat Twoich zdjęć!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne zdjęcia, te dżinsy są świetne!
    Poklikałam i zaobserwowałam.:)
    natalkajankosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja postępuje w zgodzie ze sobą i swoimi przekonaniami :)
    Ładne, inspiracyjne zdjęcia.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazwyczaj większość moich czynności jest z przymusu :)

    xclaudia-wojcik.blogpsspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ja staram się nie iść na łatwiznę i zawsze dużo na siebie pracuję :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja niestety jeszcze trochę jestem taka, że wolę się na coś zgodzić i iść na łatwiznę.
    Jednak nad tym mocno pracuję! :)

    xxPozdrawiam,
    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja staram się nie patrzeć na innych, tylko iść własną drogą :)

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  25. Staram się mieć własne zdanie i często je wyrażać, ale nie zawsze dobrze na tym wychodzę bo podchodzę do wszystkiego zbyt emocjonalnie 😊
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny wpis i bardzo ciekawe ujęcia!
    Staram się nigdy nie iść na łatwiznę, chcę zawsze dawać z siebie wszystko.

    Pozdrawiam ♥
    Yudemere

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny outfit! Mój styl:)

    +Zapraszam do siebie, wróciłam na bloga i byłoby mi strasznie miło jakbyś zajrzała i zostawiła po sobie komentarz ze szczerą opinią:) To bardzo motywuje. R E Y V Z

    OdpowiedzUsuń
  28. Czasami zdarza mi się iść na łatwiznę :)

    OdpowiedzUsuń