koniec początkiem?

środa, maja 17, 2017



Koniec roku szkolnego zbliża się wielkimi krokami, zaczyna się już stres ocenami końcowymi, poprawkami i tym wszystkim z tym związanym. Dla mnie najbliższe dwa tygodnie będą najcięższymi, ponieważ teraz jestem na praktyce zawodowej, która dobiega do końca już w piątek. Czyli od poniedziałku codzienna rutyna szkolna. Niestety jestem zła na siebie ponieważ dużo ocen do poprawy zostawiłam sobie na okres po praktykach no i nie ukrywam, stresuje się ogromnie czy dam radę z tym wszystkim. Jednak jestem dobrej myśli, zaczynam robić notatki (które miałam zrobić wcześniej, ach ta moja samodyscyplina) i nauka, nauka i jeszcze raz nauka. 

A wy, macie stresujące dni czy wszystko pod kontrolą? :)


 | KLIK | KLIK

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Ja raczej wszystko mam pod kontrolą.
    Szkoda, że następny tydzień mam lekko zawalony, ale to normalne.
    Właśnie na szczęście nie mam popraw.
    Ładnie wyglądasz!

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia! Sama teraz mam ciężko - masa testów i poprawek, ehh ;x

    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja jest cudowna <3 i bardzo ale to bardzo podobają mi się twoje szorty <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/jeansowa-koszula-i-biae-spodnie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze mieć już wakacje :)
    Śliczna koszulka!

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej staram się mieć wszystko pod kontrolą
    Pozdrawiam, Madda
    maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie rozpisując się zbędnie, napiszę tylko , że naprawdę piękne zdjęcia , zapraszam do mnie http://patrycjarzebska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodenki są cudne !!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wierz mi, że i dla nauczycieli teraz jest bardzo stresujący okres (wiem coś o tym), ale damy radę - i ja i Ty ;). 3mam za Ciebie kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny Blog & Cudowne Zdjęcia <33
    Może wspólna obserwacja :)?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoły pokończyłam i teraz wiecznie czuję się jak przed maturą. Stała presja. :(

    OdpowiedzUsuń