12 LIPCA

wtorek, lipca 12, 2016


 Chyba każdy miał taki moment w życiu, że wydawało mu się, że czas stanął. Nie płynie. Wszystko jest non stop takie samo, czuję się taka 'pusta w środku'. Zmęczona codziennością, taką samą codziennością. Muszę coś zmienić, nawet najmniejszą rzecz. Przeglądam inne blogi,  Tumblra - szukam inspiracji.  Tak - potrzebuje zmian. Zmiany przeważnie zawsze wychodzą na dobre i dają dużego kopa do działania. Czy wakacje to nie idealny czas na zmiany? Bo jak nie teraz to kiedy? 

You Might Also Like

81 komentarze

  1. jak dobrze Cię rozumiem! opisujesz mnie sprzed kilku dni! na szczęście opanowałam sytuację i... założyłam nowego bloga, brawo ja! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie wakacje są dobrym czasem na zmiany. Ja osobiście mogę się wtedy wreszcie skupić na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze jest czas na zmiany, ja właśnie rzuciłam wszystko i wyjechałam na 3 miesiące do Londynu :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zdjęcia z tumblra!


    http://victim-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdj tatuażu jest świetne :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że to dobry czas, można spokojnie pomyśleć.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy moment jest dobry na zmianę. Głowa do góry! :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. teraz, albo nigdy :) Trzeba iść za ciosem :) Świetne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też ostatnio wpadłam w wakacyjną rutynę, ale powoli się z niej wygrzebuje. Powodzenia w szukaniu inspiracji!

    kittykwiaton.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. W tych kilku zdaniach i kilku zdjęciach stworzyłaś niesamowity post... Hmm jestem nim pozytywnie zaskoczona czytając tytuł nie byłam pewna, ale gdy już przeczytałam bardzo mi się spodobało. :)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze zdjęcie jest super!
    Znam to uczucie pustki, bezsensowności i rutyny.
    Dlatego uwielbiam ruszyć się, wziąć się za coś, nowy wystrój pokoju, wyjście z domu.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcie widoku miasta jest cudne ♥ Masz rację, że wakacje to idealny czas na zmiany, dlatego ja również postanowiłam coś zmienić w ciągu tych dwóch tygodniu :)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Super inspiracje, bardzo lubie przeglądać takie wpisy :D
    graybody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że każdy człowiek ma takie chwile w życiu.
    Te zdjęcia są cudowne!
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wakacje są idealnym czasem na zmiany, ja osobiście juz zaczęłam zmieniać całą siebie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzeba na spokojnie usiąść i pomyśleć, ale wymaga to czasu
    PS. Śliczne zdjęcia
    http://nicniejesttakiesame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Podczas wakacji mamy o wiele więcej czasu dla siebie niż w roku szkolnym, warto to wykorzystać!
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia wszystkie mi się podobają :) A zmiany często wychodzą na lepsze, więc powodzenia!!!

    ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie płynie teraz cały czas, nieustannie, nie ubłagalnie szybko...


    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  20. Zmiany są niezwykle ważnym elementem w naszym życiu, dzięki któremu czasem na nowo potrafimy złapać oddech.
    Cudowne inspiracje!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  21. wiem o czym mówisz :) świetne zdjecia :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Czas na zmiany zawsze jest dobry ;-) Kolejne kroki do odnalezienia samego siebie... :)
    Pozdrawiam :* scobre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjecia!
    http://ursheels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdjęcia są przepiękne! Jeśli dokonałaś takowych zmian, i zaczęłaś żyć życiem jakiego pragniesz, to ogromne gratulacje z mojej strony ! :)
    FrenchFriesSmile

    OdpowiedzUsuń
  25. Wakacje to idealny czas dla zmian! Przepiękne zdjęcia! Uwielbiam oglądać inspiracje :)

    londonkidx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja ostatnio wprowadziłam zmiany na blogu i jestem bardzo zadowolona. :) Cudowne inspiracje! ♥

    Pozdrawiam,
    NOWY POST na zone-of-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zmiany są potrzebne :) i najlepiej e robić właśnie w wakacje bo Wtedy jest najwięcej czasu ❤
    zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zmiany są potrzebne w życiu! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Czas na zmiany jest zawsze. Tylko trzeba mieć cel, i do niego dążyć!
    Hardkorowo normalna

    OdpowiedzUsuń
  30. Tak właśnie tak się teraz czuję :D Piękne zdjęcia *.*



    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/2016/07/flower-on-nail-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Zmiany sa fajnym elementem w życiu!:)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. WOw, great pictures!!

    http://www.lauramacij.com/2016/07/when-life-gives-you-lemons-wear-them.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Niestety ostatnio ciągle mam takie momenty w życiu..

    Truskaweczka (klik) NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowne zdjęcia, to miasto jest piękne!

    Pozdrawiam, MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3
    CALLOFBEAUTY

    OdpowiedzUsuń
  36. świetnie napisany post, zdjęcia również cudowne
    zostawiam obserwacje i zapraszam do siebie! :) W A Y N V

    OdpowiedzUsuń
  37. Kocham pierwsze i drugie zdjęcie :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowne inspiracje! *.*
    Uważam, że wakacje to najlepszy czas na zmiany! Czasami człowiek do życia zaprasza nudną rutynę, którą musi w końcu pożegnać :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne inspiracje! Ja też uważam, że wakacje to najlepszy czas na zmiany, podjęcie ryzyka i spełniania marzeń. Powodzenia i miłych wakacji :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  40. Często tak bywa. Ja też próbowałam zmienić wiele rzeczy, w sumie każdy moment jest dobry na zmiany :) Super zdjęcia. Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Tak jest :) Kilka dni temu też miałam taką sytuację :)



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
     

    OdpowiedzUsuń
  42. Też się tak często czuje, to normalne :) Oczarował mnie Twój blog, ma taki swój klimat. Zdecydowanie będę tu często zaglądać!

    Obserwuje i zapraszam do siebie KLIK! (Jest też NOWY POST! )

    OdpowiedzUsuń
  43. Masz rację, zmiany są potrzebne i dobre :) Nie ważne kiedy, czas nie ma znaczenia, liczy się próba i uzyskanie celu. A zdjęcia typu "inspiracje" sama również uwielbiam, pozdrawiam!

    http://ehbruh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Wakacje według mnie to najlepszy czas na zmiany ;) Jednakże każdy moment jest dobry, wystarczy tylko chcieć.

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetnie inspiracje! U mnie też nadszedł czas na zmiany. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. zmiany są bardzo potrzebne w życiu ;) sama mam zamiar zmienić się przez te wakacje, by pokazać innym, że też mogę ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  47. Wakacje są najlepszym czasem na zmiany ^^ Inspiracje bardzo mi się podobają!
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Ładne inspiracje, kilka razy miałam tak samo no ale jakoś mi się to udało zmienić, sama nie wiem jak:)
    Zapraszam na nową notkę, MAI BLOG
    Jeśli ci się u mnie spodoba - zaobserwuj, będzie mi bardzo miło i chętnie się odwdzięczę♡

    OdpowiedzUsuń
  49. podoba mi się ten tatuaż :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne zdjęcia oraz święte słowa. Kiedy zauważamy, że nasze życie zaczyna nabierać monotonności lub traci sens, najlepiej coś zmienić lub za coś się zabrać ;)

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
  51. Zmiany czasem są potrzebne człowiekowi :)

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Mam nadzieję, że tę pustkę uda Ci się jakoś zapełnić. Kiedyś też tak odczuwałam, ale odżyłam i teraz w moim życiu jest cudownie!

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. To uczucie pustki w środku jest najgorsze :/

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Teraz jest mi dobrze, nie potrzebują zbyt wielu zmian :D
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. ładne inspiracje:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Zmiany są jak najbardziej potrzebne, rób to, żebyś mogła przy tym być w 100% sobą :)

    http://peensieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Najczęściej czuję się tak w wakacje. Ciągle przeglądam blogi lub social media. Rutyna i jeszcze raz rutyna. Co z tego,że pojadę nad morze jeśli po tygodniu znowu to samo? Wolę iść do szkoły,gdzie codziennie coś się dzieje :)
    Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu!
    Pozdrawiam i obserwuję !
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetne inspirujące zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Zmiany zdecydowanie są potrzebne, a zwłaszcza w chwilach zwątpienia i poczucia ogólnego bezsensu. Powodzenia! :3

    Buziaki ♥
    WSPOMNIENIA Z BUDAPESZTU - KWITNĄCA PRZESTRZEŃ

    OdpowiedzUsuń
  60. Ważne są zmiany w naszym życiu 💕 Interesujące inspiracje.Zapraszam na mój nowy wpis:http://natikooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Cudowne inspiracje!
    Zapraszam do mnie http://sazanaa.blogspot.com/ ;))

    OdpowiedzUsuń
  62. Ale zdjęcia!
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Super zdjęcia!
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Co wakacje chce się coś zmienić, a co z tego wychodzi - wiadomo ^^

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo ciekawe zdjęcia :) Inspirujące :)
    Zmiany..każdemu są potrzebne. Sama muszę troche pozmieniać w swoim życiu :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  66. Jeżeli czujesz, że zmiany potrzebujesz to dobry czas! Ja też zmieniam bloga, siebie, swoje życie kiedy tylko odczuwam, że przyszedł na to moment :)
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Uwielbiam oglądać takie zdjęcia!
    Czas na zamiany jest zawsze, a one są świetną częścią życia!
    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  68. Tak, wakacje to najlepszy czas na zmiany i sama staram się z tego korzystać.
    Piękne inspiracje :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetne zdjęcia :)
    treamicii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. wakacje to zdecydowanie najlepszy czas na zmiany :D

    [ Blog ]

    OdpowiedzUsuń
  71. Uwielbiam wakacyjne zmiany, w wakacje jest czas na głębsze rozwijanie siebie :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Niesamowite zdjęcia, szczególnie to ostatnie:)

    OdpowiedzUsuń
  73. To prawda, wakacje to najlepszy czas na zmiany. Ja również odczuwam rutynę i staram się jakoś z nią walczyć! :))
    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja potrzebuję zmian, dlatego zmieniam szkołę, a mogłam zostać w lo w tej samej szkole co gimnazjum, poza tym moje zmiany dotyczą mojego wizerunku, mam zamiar pofarbować włosy i szukam swojego stylu, jeśli chodzi o ubiór, zaczęłam też naukę gry na gitarze, ale tak na 100% i ogólnie zmieniam też środowisko. :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Od 3 lat tak się czuję, rano wstaje szkoła,obiad,prysznic i spać,ale ile tak można? Wakacje są taką moją odskocznią,choć nie do końca bo i teraz, dzieńw dzień robie to samo, a nie potrafię się zmotywować do zmian..


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie xoxo
    http://lucky-veronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Tatuaż *.* Cudo ! :)
    Pozdrawiam Mój blog

    OdpowiedzUsuń