lazy day

środa, stycznia 24, 2018

Kto wyczekuje weekendu tak jak ja? Taka pogoda za oknem, wstaje rano ciemno, wracam ciemno - to zdecydowanie nie dla mnie i nie ma na mnie dobrego wpływu haha bo wciąż chodzę śpiąca, zmęczona i brakuje mi chęci na naukę :) Teraz jest 17:00 na zegarku a ja już mogłabym się położyć spać. Ale nie piszę, żeby marudzić tylko zachęcić was do przejrzenia Walentynkowej oferty Gamiss :) Sklep ma fajny asortyment więc zapraszam! :)


Who is looking forward to the weekend like me? Such weather outside the window, I get up in the morning dark, I'm back dark - it's definitely not for me and I do not have a good influence haha because I still sleep, tired and lack the will to learn :) Now it is 17:00 on watch and I could already to sleep. But I do not write, to linger but to encourage you to look through the Valentine's day offer of Gamiss :) The store has a nice assortment so I invite you! :)

 
 click | click | click 

Gamiss Valentine gifts

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Mam taką koszulę w kratkę :)

    http://kiudlis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka pora roku, musimy to przejść. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na szczescie mam juz ferie dlatego sie ciesze. Problem w tym ze te dni za szybko uciekaja :(
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja aktualnie mam miesiąc wakacji, więc nie narzekam ! :)
    Sweterek świetny !

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w ostatnie dni do ferii, nie poszłam do szkoły.
    Pozdrawiam cieplutko i śliczne rzeczy ❤
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, tak! Ja też czekam ciągle na ten weekend w końcu, ktory już w sumie za parę godzin :) Piękne są te koszule! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety pogoda jest jaka jest a ja już drugi tydzień chora :/
    mam nadzieję, że w końcu przyjdzie wiosna :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Musisz zrobić sobie raz konkretny odpoczynek i będzie dobrze :)
    Bardzo ładne są te koszule :)

    https://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety nie wyczekuję weekendu (który swoją drogą już jest XD), bo coraz bliżej powrotu do szkoły-akurat mam ferie :(

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pogodę nic nie poradzimy, ale Twoje propozycje bardzo fajne
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń