niedziela, grudnia 04, 2016


"To przykre, że czasem muzyka podnosi nas na duchu bardziej niż ludzie" 


Masz czasem gorsze dni, ale nie 
masz na nic ochoty poza położeniem się, patrzeniem w sufit ze słuchawkami w uszach i myśleniu o niczym albo i o wszystkim. 
Być może o tym, że osoba, która mogłaby ci pomóc to ta, przez którą masz gorszy dzień. 
Być może o tym, że osoba, która mogłaby ci pomóc nie interesuje się, co się z tobą dzieje w tym momencie.
Być może o tym, że jesteś z tym wszystkim sam. 
Być może o tym, że jedyne co jest w stanie ci pomóc to muzyka. 
Utożsamiasz się z nią. 


Może warto czasami po prostu odpocząć, wyciszyć się, położyć i po prostu słuchać. Nie mówić nic nikomu, tylko słuchać. 


sweatshirt click  |  sweatshirt click 

You Might Also Like

54 komentarze

  1. czasami są takie dni, nie ma w tym nic złego ; )

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tak pomyśleć nad tytułem, to w sumie trochę przygnębiające :/.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka prawda, czasem takie chwile ciszy są potrzebne.
    Żeby się zamknąć i samemu pomyśleć.
    Dobry post i ładne bluzy!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z tytułem postu - czasami puszczenie ulubionej piosenki pomaga bardziej od pomocy człowieka :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wczoraj moja niedziela właśnie taka była...zasnęłam ze słuchawkami w środku dnia, na fotelu w salonie. Dopiero wieczorem ktoś poprawił mi humor ,a tak to była ze mną muzyka,którą próbowałam odciąć się od przykrych spraw,które mnie dotknęły...Na szczęście dziś jest już dobrze,choć nie ukrywam,że i tak wkoło mnie ciągle muzyka od rana ;)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. są czasem takie chwile, że jedynie muzyka potrafi przynieść ukojenie ;)
    a samotność wbrew pozorom, jest niekiedy potrzebna :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bluza pierwsza jest świetna, zgadzam się z tytułem.

    daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Och, tak.. Ale dobrze, że tylko 'czasem' a nie zawsze. Wtedy byłaby to tragedia.

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Też myślę tak samo o muzyce, świetne bluzy - klik
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ? Dzięki :*

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Też czasem zakładam słuchawki i odcinam się od wszystkiego dookoła :)
    Szczególnie teraz, kiedy za oknem ciemno i zimno znacznie łatwiej o gorszy nastrój.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne bluzy ;) zgadzam się co do posta

    OdpowiedzUsuń
  12. Każdy ma czasem taki dzień, kiedy wszystko jest nie tak
    jak być powinno, wszystko idzie źle a my zostajemy sami
    z problemami. Sama słucham w tedy muzyki, stawia mnie na nogi :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z Tobą w 100% , piękna blua . Obserwuję :)
    ---> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Chwile wyciszenia, odpoczynku, pobycia z samym sobą, każdy tego potrzebuje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czasami to tylko tak naprawdę pomaga wyciszenie muzyką :) Świetne bluzy ♥
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  16. Każdemu zdarza się mieć zły dzień nic w tym złego, gorzej tylko jak to nie tylko jeden dzień

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  17. "Może warto czasami po prostu odpocząć, wyciszyć się, położyć i po prostu słuchać. Nie mówić nic nikomu, tylko słuchać." To zdanie jest mega prawdziwe! Właśnie tak mam ochotę teraz zrobić.

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja lubie sie od czasu do czasu wyciszyć. Po prostu puszczam swoją ulubioną playliste, zakładam słuchawki i tyle. Czasami spędzam na słuchaniu ulubionych kawałków 2H, zazwyczaj w godzinach nocnych ;)
    pozdrawiam
    Kaktusowy Sad KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Tytuł posta jest pięknym strzałem :) tytuł jest piękny.
    A co do stylizacji , bluza śliczna
    Mój skrawek w sieci KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety czasem tak bywa, że muzyka bardziej pomoże niz drugi człowiek. Warto też pamiętać, że takim wiernym przyjacielem, który zawsze jest przy nas bez wzgledu na wszystko jest pies.

    OdpowiedzUsuń
  21. Głowa do góry!:) jeden dzień każdemu może się zdarzyć:) Muzyka = lekarstwo na wszytsko. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bądźmy szczerzy! Muzyka w dzisiejszych czasach działa cuda!
    Od czasu do czasu każdy ma takie depresyjne chwile , jedni częściej, drudzy rzadziej :(
    Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie ;)

    https://in-love-witch-dreams-margolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawsze zachwycają mnie zdjęcia zrobione przez Ciebie i ich przeróbki:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne bluzy!

    Zapraszam na nowy post! Sprawdź KONKURS na końcu wpisu - DO WYGRANIA KOSMETYKI!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  25. Chyba każdy ma czasem taki dzień, ale głowa do góry !
    Zapraszam do mnie: milomidzeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Każdy ma takie dni, zawsze mijają, ale gdy trwają to człowiek czuje się jakby umierał wewnętrznie, okropne uczucie, ale taka kolej rzeczy niestety. A muzuka to faktycznie lek na wszystko :)

    Mój blog ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  27. to wręcz smutne, ale prawdziwe. czasem ludzie może i nie są w stanie nam jakoś dostatecznie pomóc. ale naszczeście jeszcze końcowym ratunkiem zostaje nam muzyka-zazwyczaj skuteczna :)
    pozdrowionka, świetne zdjecia!
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. Człowiek nie zawsze może pomóc ;/
    Mega spodnie
    http://letterdeceased.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi też pomaga muzyka:)
    http://aguniamojswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. muzyka często jest najlepszym lekarstwem na ból psychiczny i myślę, że to jest całkiem normalne ;)
    M Ó J B L O G

    OdpowiedzUsuń
  31. Każdy powinien się od czasu do czasu wyciszyć. Wpływa to pozytywnie na człowieka :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - coś na temat relacji damsko-męskich :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Czasami zdarzają się okropne dni, ale po burzy zawsze wychodzi słońce ;) Muzyka co prawda pomaga, ale nie tak jak rozmowa z kimś bliskim, przyjaciółką, chłopakiem, mamą. Wygadanie się komuś zawsze przynosi ulgę :)

    aansaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Post myślę, że trafiający do wszystkich, bo nawet najweselsza osoba przeżyła choć jeden taki dzień. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Muzyka na pewno poprawia humor i jest dobrym sposobem na odetchnięcie od rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  35. Mnie zawsze uspokaja Bob Marley. Kiedy go słucham jakoś tak się rozluźniam i myśli się hmm... przestają tak plątać i na chwilę znikają :) Jest dla mnie takim chwilowym lekarstwem :)
    Jednak jestem zdania, że trzeba pokonać przyczynę problemu, a nie jego skutki - w tym przypadku zły nastrój... No ale nie oszukujmy się - takie uspokojenie pomaga w racjonalnym myśleniu.

    💦 YOZIZIRA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie raz tak mam, że jestem jakaś rozgoryczona i nie mogę się niczym skupić. Wtedy muszę odejść na chwilę od książek, zamknąć oczy i posłuchać czegoś wolnego. Działa :)

    Może wpadniesz na chwilkę dzieciństwa? :) Disney on Ice

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka lub halfJulka
    jak kto woli

    OdpowiedzUsuń
  37. Motywujący post! Muzyka czasem poprawia mi humor, zależy od typu :D

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny cytat, ale prawdziwy . Muzyka zawsze pomaga :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. bluza mi sie baaardzo podoba :)
    a co do muzyki - moj najelpszy przyjaciel

    OdpowiedzUsuń
  40. Kiepskie dni też są potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Czasem zastanawiam się skąd w ludziach tyle nienawiści. Bardzo ciężko jest się z nimi porozumieć dlatego warto mieć chwilę dla siebie! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Jaka świetna i prosta stylizacja!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na bloga dzisiaj dodałam przepis na zdrowe pierniczki, liczę, że zostawisz po sobie jakiś ślad :* http://vickyemikor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Są sytuacje, w których tylko muzyka może pomóc. Nic innego. Nawet rozmowa z najbliższą osobą nie pomoże. Bo są takie chwile kiedy musimy być sami ze sobą słuchając po prostu tego co ukoi nasze sera i umysły. Czasami spowoduje, że wyryczymy się na maksa. I to nas właśnie najbardziej oczyści.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Muzyka potrafi wiele zdziałać :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Odkąd pamiętam to muzyka potrafiła mi najwięcej pomóc. Mam takie, które często wprowadzają mnie w jeszcze większy dół tylko po to żeby później ze zdwojoną siłą mnie podnieść :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  46. Każdy potrzebuje raz na jakiś czas takich chwil wyciszenia i przemyślenia wszystkiego. Czasem to brzmi tak smutnie i dołująco jednak jest bardzo pomocne ;)

    Zapraszam!
    https://luxjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Często mam tak że siedzę sama i słucham muzyki żeby poczuć się lepiej ale są też takie piosenki że jestem po nich smutna i płaczę.
    Pięknie napisane,obserwuje i zapraszam http://znak-interpunkcyjny.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  48. Muzyka najlepsza na wszystko. :) Mi często też towarzyszy, jak robię coś, co zajmuje więcej czasu.

    Pozdrawiam!
    http://annie-kathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Muzyka dobra na wszystko :)
    Zapraszam do mnie
    http://cattleyapaulina.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  50. Osobiście czasami potrzebuje takich dni kiedy sama (ze słuchawkami w uszach) mogę przemyśleć wszystko co mi leży na sercu. :)

    W wolnej chwili zapraszam na mój blog, który teraz jest już w świątecznym klimacie. :D
    Pozdrawiam - amator-ka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczne spodnie! Pozdrawiam!
    mój blog: http://polanddiy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Super bluzy, w sam raz mój gust.
    Wesprzesz bądź udostępnisz? Zbieram na marzenie. Jeśli tak - dziękuję.
    https://zrzutka.pl/maszynka-do-tatuazu

    OdpowiedzUsuń