Coś się kończy a coś zaczyna

piątek, sierpnia 26, 2016


Na wielu blogach, youtube aż pełno o postach, filmach typu "back to school''. Niestety, nie obchodzi się też bez żalenia, że wakacje dobiegły końca, że skończył się czas laby, swobody, totalnego luzu i leniuchowania a znów nadchodzi czas książek, sprawdzianów, nauki, systematyki. Co do systematyki to akurat u mnie różnie bywa, bo mistrzem nie jestem i chyba dużo czasu minie, zanim stanę się systematyczna w nauce. Tak, mam postanowienie aby wziąć się za siebie od pierwszego września, ale sami wiecie jak to jest. Zapał mija z pierwszą kartkówką czy sprawdzianem, a nasze słowa kolejny rok zostały rzucone na wiatr. 


Ale jednego nie rozumiem. Dlaczego miałabym się smucić tylko dlatego, że szkoła się zaczyna? Przecież znów będę widziała się codziennie ze znajomymi, być może poznam nowe osoby, miło spędzę czas. Trzeba dostrzec plusy, a nie doszukiwać się minusów. Pewnie, są minusy jak z wszystkim, ale są to minusy do zaakceptowania i z łatwością można znów wpaść w  tryb ''szkoła'' 



Przyznawać się, kto narzeka, że już za tydzień o tej porze będziemy siedzieć na matematyce bądź biegać na w-f? :)

_______________________________________

Zapraszam na instagrama: xagvv | click | 

You Might Also Like

64 komentarze

  1. Po szkole wszystko się komplikuje. Trzeba znaleźć pracę, by w końcu na siebie zarabiać, szukać własnego mieszkania, prawo jazdy, samochód. Rodzice przestają już wszystko finansować, więc trzeba się cieszyć, że do szkoły się chodzi, bo jest to coś stałego. Nie lubi się uczyć, wstawać wcześnie rano, ale jak już się skończy, to się tęskni.

    Oczy Outsidera blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, chyba słyszę pierwszą osobę,która cieszy się z powrotu do szkoły.:)
    No u mnie niestety szkoła skończyła się dawno temu, a zamiast wakacji mam urlop.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie narzekam, tylko się boję bardziej, bo idę do nowej szkoły, gdzie mam w klasie zupełnie nowych ludzi i będę dojeżdżać innym transportem- autobusem, a wcześniej raczej szłam na piechotę.
    Ale przyznam, że jest to wielkie wyzwanie dla mnie, coś nowego i jestem bardzo ciekawa. Na pewno to będzie kompletnie inna rutyna niż dotychczas :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w tym roku wyjechalam za granice, nie skonczylam szkoly tylko chodze do pracy :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzeczka z napisem ,,super'' świetna! :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z jednej strony się cieszę, z drugiej nie. W końcu będę mogła codziennie spotykac się że znajomymi. Z drugiej, na pewno będzie brakowało mi leniuchowania, odpoczynku. Jednak nie warto narzekać, prędzej czy później i tak wakacje dobiegają końca! Świetne bluzki ❤ http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nie cieszę się z powrotu do szkoły, ale lepsze jest to niż iść do pracy więc szkoła nie jest taka zła, a za 10 miesięcy znowu wakacje :) Śliczne zdjęcia
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektórzy nie cieszą się z tego powodu bo na przykład znajomych nie mają, czy wiedzą, ze nie dadzą sobie rady, problemy. Zawsze jakieś powody się znajdą. Jednak w większości to po prostu lenistwo i nic więcej :)

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie narzekam, bo nie myślę XD ta pierwsza koszulka taka prawdziwa :3.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie narzekam, że rozpoczyna się szkoła, gdyż znów poznam jakieś nowe osoby :D
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ta cieszę się z powrotu do szkoły :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialna jest ta szara koszulka. Idealna dla mnie :) Ja do szkoły podchodzę na luzie - skoro przyszły wakacje, musiała przyjść też ona. Tym bardziej, że teraz czeka mnie klasa maturalna, więc muszę zakasać rękawy do pracy już na poważnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również staram się dostrzegać plusy! Każdy kolejny rok szkolny niesie ze sobą nowe przygody :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się motyw Twojego bloga, jest taki minimalistyczny i przyjemny dla oka. Wszystko jest spójne i ładnie zgrane :)
    Myślę, że nie warto narzekać, bo to marnowanie ostatnich godzin. W końcu - coś się kończy a coś zaczyna. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super fiura, fajny outfit <3
    http://brillantirose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. No niestety szkolny zapał trwa u nas zazwyczaj przez pierwsze dwa tygodnie ;)
    Potem już nie chce się uczyć na te wszystkie sprawdziany... Ale tak jak napisałaś, trzeba dostrzec pozytywy, najlepsza jest właśnie świadomość spotykania się ze znajomymi :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy narzekam? Tego sama nie wiem :) Są plusy masz rację :) Ale minusy niestety też :) Ja bym chciała mieć jeszcze wakacje, z drugiej strony chciłabym pójść już do szkoły :) Ładne stylizacje :)

    Zapraszam :) Zaobserwuj jeśli ci się spodoba, odzwdzięcze się :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzadko się czyta że ktoś się cieszy z powrotu do szkoły ;)

    https://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoła... idę do liceum, więc jestem ciekawa jak tam będzie :D Narzekać nie będę, to nic mi nie da. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy T-shirt jest rewelacyjny <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super koszulki! O ile dają mi tydzień lub dwa może ciut więcej na ogarnięcie to mogę już siedzieć na tej matmie :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Co bedzie, to się nie odstanie. Nie mamy wpływu na płynący czas. Ja osobiście mam podzielone zdanie jeśli chodzi o początek roku szkolnego - cieszę się, ze będę mogła już chodzić na swoje zajęcia plastyczne, angielski Z wystrzałową nauczycielką, treningi z siatkówki, ale niestety cała tą radość przyslania fakt, że znowu trzeba będzie się uczyć, pisać sprawdziany i tak dalej..
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Doceniam jeszcze ostatnie chwile,kiedy się uczę. Zdaje sobie psrawę z tego jak wygląda życie po ukończeniu wszystkiego.
    poklikałam! świetny blog, obserwuje
    pozdrowionka, przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja tam wcale nie narzekam, ponieważ szkołę skończyłam w kwietniu i na razie leniuchuję :)
    Ale racja z tym, że na blogach sporo widać postów związanych z powrotem do szkoły :)
    Trzeba mieć pozytywne nastawienie, szkoła to wcale nie takie złe miejsce i chyba wcale nie jest tam źle :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Odnajdź w sobie systematykę bo to mega potrzebne :)
    Ja w pewnym sensie też idę do szkoły ale do kurs i policealna.
    http://blogujzberta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Może i nie lubię matmy i w-fu, ale to nie powód do narzekania. Cieszę się, że w końcu znajduję osobę z podobnym nastawieniem do tego miejsca, jakim jest szkoła :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoła nie jest taka zła. Po niej bardzo często wraca się do wspomnień, bo jest ich naprawdę masa! Jasne, że potrzeba trochę wysiłku, potu, wylanych łez i denerwowania się na różne kwestie, ale czy nie jest tak ze wszystkim? Tak jak powiedziałaś - szkoła ma też swoje plusy i to na nich należy się skupić :) Ja póki co cieszę się, że mam jeszcze miesiąc wolnego.

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz absolutną racje, ja teraz będąc już na studiach czasem tęsknię za zwykłą szkołą :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  29. Też nie rozpaczam, jakoś nad tym, ze zacznie się szkoła tak jak i piszesz końcu zobaczymy się ze znajomymi
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  30. Przede mną jeszcze miesiąc wakacji :D ( tak wiem jestem okropna :P ) Ale już mi się trochę tęskni za uczelnią i ludźmi. Moje życie towarzyskie w rodzinnej miejscowości podczas wakacji trochę umiera XD Smutne ale prawdziwe :P

    Zapraszam na niecodziennego bloga pary :))
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne zdjęcia :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie mam na co narzekać póki co. Bo technikum zakończyłam w tym roku. Ale znając życie gdybym chodziła jeszcze do szkoły to bym ładnie narzekała :D
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne koszulki :)
    Ja z jednej strony cieszę się bo będę widzieć się ze znajomi :)
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny, luźny post. Też uważam, że powinno dostrzegać się pozytywy, a nie tylko negatywy. Choć sama się przyznaję, że nie jestem jakoś specjalnie ucieszona z wizji wstawania rano :D. Pozdrawiam! /~Claydi
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  35. Racja, dzięki szkole nie poznalibyśmy znajomych, przyjaciół. Warto widzieć plusy w tym, że to już za kilka dni. Smutno, że wakacje się kończą, ale za rok będą następne :D
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Są plusy i minusy chodzenia do szkoły :) OBSERWUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  37. Także mam postanowienie uczyć się lepiej. Niestety nie cieszę się powrotem do szkoły, nie mam tam żadnych znajomych,a wręcz odwrotnie jestem tam bardzo nie lubiana, także mam powód aby nie chętnie tam wrócić.
    treamicii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajne ciuchy. Ja wlasnie lubie taki "chill look" ;d
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja jeszcze mam wakacje - zaczynam studia w październiku. Ale też mam nadzieję poznać wielu ciekawych ludzi, ułożyć sobie jakoś życie itd. Chodząc do szkoły nie masz zmartwień, praktycznie tylko się uczysz (lub nie), wszystko załatwiają za ciebie rodzice. Dorosłość, studia i praca wcale nie jest lepsza od szkoły.
    Fajne T-shirty. :)
    ___________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Masz rację w życiu trzeba zwracać uwagę na plusy ;) Co do szkoły mam tak jak ty, od września ma być lepiej! No cóż zobaczymy :D
    Pozdrawiam :) #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne koszulki!

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki z TEGO POSTU (KLIK)
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  42. Też mam podobne nastawienie, ale nieukrywam że szkoda mi tych wakacji. :)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!
    Moja strona na fb
    Mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  43. Chyba każdy na początku roku postanawiam sobie "w tym roku będę się systematycznie uczyć"! Haha. Rzadko kiedy wychodzi :/.

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Hej!
    Nie powiem, że cieszę się bardzo, że idę do szkoły. Moja klasa jest niezgrana, kłótliwa i dużo osób jest fałszywych. Ledwo kupiłam zeszyty i książki do szkoły, bo nie lubię o niej myśleć i chodzić. To będzie mój ostatni rok z moją klasą i cieszę się, że się z nią roztanę :). Teraz gdy zostały miej więcej 4 dni wakacji próbuję się nie stresować. Są trzy małe powody, które bardzo chcę iść do szkoły : fizyka, chemia i w-f, bo mi by się przydało trochę ruchu po tych leniwych wakacjach xddd.
    Wiadomo, nie można tylko patrzeć na same minusy, bo to zniechęca człowieka do wszystkiego.
    Chcę Ci życzyć fajnego i spokojnego nowego roku szkolnego i żeby nie było dużo trudnej nauki!
    Pozdrawiam! :* http://olivkaoliweckaolis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. oj tak, wszyscy już się żalą że zaraz zacznie się szkoła :) dla mnie w tym roku wygląda to zupełnie inaczej bo szkołę juz skończyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. hah jasne że trzeba się nastawić pozytywnie, szkoła nie musi być przecież zła: nowi ludzie, przyjaźnie:)
    szara bluzka jest genialna!
    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. świetne koszulki :) ja jeszcze miesiąc wakacji :)

    [ Blog ]

    OdpowiedzUsuń
  48. ja rowniez tak zawsze mam, ze obiecuje sobie ze od początku bede sie uczyc i trwam tak przez wrzesien a pozniej odpuszczm...ale teraz gdy ide do liceum postaram sie jednak mimo wszystko nad tym zapanowac i nie zniechęcac tak szybko;) pozdrawiam serdecznie /

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja bardzo ubolewam nad tym, że szkoła ponownie się zaczyna. Ten czas tak szybko zleciał, a ja czuje się jakby minęły co najwyżej cztery tygodnie. W dzieciństwie te wakacje tak się dłużyły...


    Zapraszam na mojego bloga, jeśli ci się spodoba, zaobserwuj!
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Dokładnie tak, ja też mam zapał, staram się szukać plusów, bo i tak nie zmienię tego, że muszę iść do szkoły, jednak ten zapał mija właśnie z pierwszą kartkówką, czy sprawdzianem ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  51. super zdjęcia! ja na szczęście jeszcze wolne miesiać :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Great looks! Awesome t-shirts!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary by Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    OdpowiedzUsuń
  53. Chyba kazdy z nas zna ten bol. Niestety szkola juz od czwartku.
    immartaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Super blog! Świtene stylizacje!
    strefa-wolnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. podobają mi się te koszulki, poklikane :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  56. Oj tak... Ja bardzo nie narzekam na to że muszę iść do szkoły tylko na to że wakacje się tak szybko skończyły ;p

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  57. Skończyłam już studia, więc etap nauk wszelakich mam za sobą, ale czasami tęsknię po cichu za szkołą :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja tam jeszcze nie narzekam, bo został mi miesiąc wakacji ;) Niestety z systematycznością też u mnie na bakier. Ciągle planuję i obiecuję sobie, że "od jutra"... No i tak się wszystko powoli odkłada.
    Fajne T-shirty! ;)
    ADA ZET

    OdpowiedzUsuń
  59. Wakacje są fajnie, ale szkoła nie ma samych minusów. Fakt, w liceum nie lubiłam do niej chodzić, bo moja klasa była nie zgrana, nic nie mogliśmy ustalić, a niektóre osoby uważały się za lepsze od innych. Dlatego podobało mi się w wakacjach to, że mogłam widzieć się z osobami, z którymi chciałam się zobaczyć. Jednak dzięki szkole człowiek wpada w taki rytm i cos robi. W wakacje trudno jest zmobilizować się do czegokolwiek.

    OdpowiedzUsuń
  60. oby ten rok nie byl taki zly :D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetne koszulki, szczególnie pierwsza

    OdpowiedzUsuń