Who I am?

niedziela, lutego 21, 2016


Hej Wszystkim! Dziś nie pisze do Was Agata tylko ja, Oliwia. Poprzez wygraną w konkursie mogę do Was napisać z czego bardzo się cieszę! Powiem, że pierwszy raz piszę takiego posta. Dlatego nie mam pojęcia jak mi wyjdzie, ale cały czas trzymam za siebie kciuki!

Na razie nic o mnie nie wiecie poza faktem, że mam na imię Oliwia. Dziś obchodzę moje 13 urodziny! Wiem, że niektórzy przestaną dalej czytać ten post ze względu na mój wiek, ale Ci którzy poznają mnie bliżej nie będą zwracać uwagi na to ile mam lat! Mieszkam w Trójmieście, a mianowicie w Gdyni. W wolnym czasie staram się spędzać jak najwięcej czasu z moimi przyjaciółkami, bo został nam ostatni rok razem. W wolnych chwilach bardzo lubię też blogować - sprawia mi to ogromną przyjemność. Nie wiem jak wyglądało by moje życie gdybym nie miała bloga. Wiem jedno, byłoby mega nudne haha! A poza tym interesuję się modą i fotografią.

Może teraz trochę o blogu? Bloga założyłam w moje poprzednie ferie, a dokładniej 4 lutego. Na początku na prawdę nie znałam znaczenia słowa "blog". Moje początki były okropne - nie wiedziałam, że istnieją grupy na których łatwo zareklamować bloga. Jednak po ich odkryciu blog powoli zaczął się rozkręcać. Gdy zaczął się nowy rok szkolny nie miałam na niego zbytnio czasu, ale pomimo tego czytelników przybywało. Odkąd wybiło mi 200 obserwacji ta liczba cały czas się powiększa. Dosłownie kilka dni temu cieszyłam się z osiągniętego sukcesu - 200 obserwacji, a z dnia na dzień jest Was coraz więcej! Mam nadzieję, że przez ten post chociaż troszkę zachęciłam Was aby zajrzeć do mnie! Tutaj jest mój blog click na którego Was zapraszam! Bardzo też dziękuję, za moją wygraną! Jest mi niezmiernie miło, że mogłam do Was napisać!

Buziaki, Oliwia


                                 

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Jestem tą, która nie przestała czytać notki po zobaczeniu Twojego wieku i nie żałuję, bo po tych kilkunastu linijkach mogę już stwierdzić, że jesteś sympatyczną i fajną osóbką, chętnie zajrzę na Twojego bloga!:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, zapowiadasz się świetnie, muszę się szybko przeklikać na Twojego bloga! :)

    pozdrawiam!
    positivelittlethink.blogspot.com [klik]
    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę musiała odwiedzić twojego bloga
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o twoim blogu, ale zaraz wpadnę na niego.
    Jakie śliczne zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydajesz się naprawdę miłą osobą! W dodatku jak popatrzył na zdjęcia to pomyślałam, że masz jakieś 15 albo 16 lat, a tu takie zaskoczenie, haha :D Byłam już na Twoim blogu i od razu zaobserwowałam :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję z powodu 200 obsrwacji. Post naprawdę ciekawy. Zachęciłaś mnie, aby zajrzeć na Twojego bloga. Również mam 13 lat, mieszkam w pobliżu trójmiasta. Mam bardzo podobne zainteresowania. Gratuluję wygranej w konkursie. Może w wolnym czasie zajrzysz do mnie?
    myxhopeful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam Twojego bloga! :) Zaraz wejdę.
    Życzę Ci dużo szczęścia i spełnienia marzeń :) Troszkę spóźnione, ale szczere!
    Świetne zdjęcia :D
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia :)

    http://bynola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś bardzo miła!
    Gratuluję wygranej i życzę kolejnych "sukcesów" :)
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że tak mało o sobie napisałaś. Jesteś dosyć młodą osobą, a na ostatnim zdjęciu bardzo się postarzyłaś, trochę to nie fajnie wygląda :) Zajrzę do Ciebie na pewno :)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje z sukcesu bloga i powodzenia w dalszym prowadzeniu :)

    http://ultrapaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wydajesz się przesympatyczną osobą. Zaraz wpadam na bloga do Ciebie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Już wpadam na twojego bloga! :)
    Na początku myślałam, że jesteś parę lat starsza.


    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny post, cudownie wyszłaś na zdj :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zaraz zajrzę na Twojego bloga!:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś piękna! :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń