23.04.2018

poniedziałek, kwietnia 23, 2018

Ostatni czas jest bardzo zabiegany, koniec kwietnia, zbliżający się wolny tydzień majowy, późniejsze dwutygodniowe praktyki, a co za tym idzie - dobra sytuacja w szkole z ocenami do końca kwietnia. Także trochę pracy jest, ale jakby nie patrzeć mam to na własne życzenie haha, uwielbiam moją systematyczność i ambicje :D


Wielkimi krokami zbliża się weekend majowy. Ja jeszcze ostatni rok cieszę się bezstresowym, tygodniowym weekendem, ale następna klasa to już maturalna, więc już się tak cieszyć nie będę :D
  Macie jakieś plany na majówkę? Czy może klasa maturalna? 

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Moje plany na majówkę to ogarnięcie pewnych spraw i obowiązków :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje plany to brak planów totalny spontan :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w majówkę zamierzam trochę nadrobić blogowe sprawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chyba nie bede miała majówki przy pracy w gastronomii :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/04/z-motywem-kwiatow.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Klasa maturalna już dawno za mną, no dobra aż tak dawno to nie było, szybko zleci, zanim się obejrzysz będzie już po maturce ;) A narazie korzystaj póki w tej klasie nie jesteś ;)
    Co do weekendu majowego to planów brak.

    Obserwuje i zapraszam Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma się co tak tą maturą martwić ;) Ale wiadomo, stres na pewno będzie ;) W takim razie mam nadzieję, że w tym roku porządnie odpoczniesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety w majówkę nie będę mieć wolnego :3

    OdpowiedzUsuń
  8. ja może jakiś grilek lub coś zobaczymy pójdzie na spontan <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie maturka :( echhh
    zapraszam do mnie na Konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post:) A moje plany stworzą się na bieżąco

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja planuje odpoczywać i jeden dzień pojechać pochodzić po górach! Udanej majówki życzę ! <3

    around-nadien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Great photo!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja dopiero jestem w 1 liceum, więc trochę się jeszcze nacieszę wolnym. Mam prawie 2 tygodnie wolnego, to jak jakieś ferie wiosenne, jestem miło zaskoczona ;D.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje plany na majówkę to przygotowanie paru projektów do szkoly i odpoczynek!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń