Co tak szybko?

czwartek, czerwca 11, 2015

Hej.
Zastanawialiście się już jak ten czas szybko leci? Nim się obejrzeliśmy, już 10 czerwca, a do wystawiania ocen końcowych troszkę ponad tydzień. Czy to szybko? Może warto zacząć już pomyśleć o wakacjach? O tym, w jaki sposób chcielibyśmy je spędzić? 



Myślę, że warto już teraz zacząć, czasu nigdy za wiele. Może wpadniesz na jakiś fajny pomysł, który sprawi, że długo nie zapomnisz tych wakacji? Ale przede wszystkim trzeba odpocząć po tej 10 miesięcznej męczarni! Trzeba to wykorzystać jak najlepiej, bawiąc się i szalejąc. 


Nie chcesz chyba przesiedzieć dwóch miesięcy przed telewizorem, na zmianę z komputerem i telefonem? Chyba nie o taki odpoczynek chodzi? Pamiętaj, spędź je tak, aby nie żałować we wrześniu nudnych wakacji. W końcu we wrześniu trzeba być naładowanym pozytywną energią! 




Naprawdę warto odłożyć na bok komputer, telewizor i telefon. Ten czas równie dobrze możesz spędzić z przyjaciółmi o wiele lepiej, uwierz. A ruch to zdrowie! 
A ty, zadbasz o swoje wakacje?


Dziękuje osobom,które kliknęły szczerze  w linki z całego serduszka , ponieważ dzięki wam udała mi się współpraca. Bardzo wam dziękuje! ♥ (kto ma chwilkę, może kliknąć w baner)

Blogi na dziś: (w poprzednim poście wyjaśnienie) 

You Might Also Like

64 komentarze

  1. Bardzo ładne zdjęcia!
    Ten czas bardzo szybko leci.
    Ja też chcę wykorzystać te wakacje jak najlepiej! :D
    Zapraszam na nowy post; http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zadbam, postaram się. Ale jeszcze u nas nauczyciele trochę męczą i nie ma czasu :(
    Bardzo fajne zdjęcia i post! Pozdrawiam!

    6odcienimnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez nie mogę się nadziwić jakim cudem ten czas tak szybko minął, dopiero przeciez było rozpoczęcie roku...

    pozdrawiam i zapraszam,
    ANN--BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. to gratuluję udanej współpracy ;*
    rzeczywiście czas ucieka bardzo szybko - niedawno początek roku, a już zbliża się koniec. U mnie już wystawiają końcowe oceny ;).
    A co do wakacji to nie mam planów, choć chciałabym żeby były jak najbardziej udane i zwariowane ;)
    +w wolnej chwili mogłabyś poklikać u mnie w linki w ostatnim wpisie? ;))

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Postaram sięzadbać alby ich nie zmarnować;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post :)
    Czas zdecydowanie za szybko upływa...

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje wakacje w pełni chcę spędzić z przyjaciółmi. Wspólne wyjazdy, opalanie i co najważniejsze dużo śmiechu !
    Też myślę, że to bez sensu siedzieć całe wakacje na komputerze i telefonie a potem narzekać, że są takie krótkie i cały czas się nudzimy.
    Świetny post !
    Zapraszam do mnie afaik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. no niestety czas leci nieublaganie

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post i zdjęcia. crazyteoparislife.blogspot.com
    obs za obs? Odezwij się u mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja wam zazdroszę wakacji :) Moje już są zaplanowane od A do Z :P
    Pozdrawiam,
    szwajjka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już plany na wakacje mam, pisałam o tym zresztą na blogu. :-) Spędzę je aktywnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. wakacje już tuż tuż ;)
    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wakacje już faktycznie niedługo, musze coś wymyślić żeby były wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju :)
    Zdjęcia śliczne :)
    Frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Czas strasznie szybko mija, niestety :d

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę.Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/06/wishlist-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj tak, czas leci strasznie szybko! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  16. Ja miałam wystawienie ocen już 8 czerwca :) Zgadzam się, aktywny wypoczynek i duuużo wspomnień, które przecież nie stworzą się same, podczas wylegiwania się w domu :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie ma za co :) Ja póki co nie sięgam myślami dalej niż do końca sesji, a później jakiś spontan :)

    Mój blog --> http://monyikafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja już mam plan na wakację, otóż pierwszego dnia jadę na kolonię! :)
    Different Daimond
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam takie same zdanie na ten temat :)
    W wakacje powinniśmy odłożyć telefony, komputery i przede wszystkim korzystać z wolnego czasu.
    Fajne zdjęcia :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja zamierzam je spędzić bardzo aktywnie :)
    Zapraszam na mojego bloga: http://poppymiau.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. czas płynie bardzo szybko, dlatego trzeba łapac każdą chwilę :)
    czy mogłabyś poklikać w linki w tekscie i pod zdjeciami w tym poście, i w baner na samym dole proszę?

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/06/the-way-i-like.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia! Ja już swoich nie mogę się doczekać. Oby tylko dopisała mi pogoda! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie zmierzam siedzieć ciągle w domy w wakacje, o nie! ;D

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mogę doczekać się wakacji!

    http://monika-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Chciałabym jakoś zaplanować te wakacje, ale jak na razie zapowiada się przesiadywanie przed telewizorem ;/
    Śliczne zdjęcia! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Niedawno zaczynałam naukę w technikum,a tu już koniec pierwszej klasy. Czas strasznie szybko leci.
    http://annenoele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja już mam plany na wakacje i napewno nie spędzę ich przed telewizorem ;)
    pozdrawiam! :*

    terefereitede.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Prosze Cię! Ten czas tak leci że ja cały czas myslałam że jest 5 czerwca, dopiero dzisiaj koleżanka uświadomiła mnie że już 13. Od kiedy pracuję w Anglii czas płynie nieubłaganie szybko!

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem tego samego zdania co Ty! :)
    W wakacje trzeba odpoczywać a nie siedzieć przed komputerem/telefonem to możemy robić przez cały rok ;)

    kasiaa583blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Dla mnie ten rok szkolny mega szybko leciał, zmiana szkoły jest czasem fajna :) w mojej zeszlej szkole tak wolno leciał a tu czuje się jakby był dopiero styczeń tak szbko :)

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja w wakacje postaram się jeździć na rowerze, rolkach i czytać jak najwięcej książek!
    Obserwuję, mogę liczyć na to samo? Wkładam w bloga całe serce :)
    Mój blog!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz racje, czas szybko leci. Ja już mam prawie całe wakacje zaplanowane :D

    Pozdrawiam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  33. Czas biegnie nieubłaganie, niedawno mialam poczatek najdluzszyk wakacji w zyciu, czy moje osiemnaste urodziny ktore byly rok temu . Jednak warto patrzec w przyszłosc, to ona niesie nadzieje :)

    http://diyowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja już wakacyjne wyjazdy mam tak poplanowane, że w domu będę tylko koło dwóch tygodni. :D

    Zapraszam do mnie - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie potrafię doczekać się już wakacji :) Chciałabym, aby były one wyjątkowe i niezapomniane. Świetne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  36. Tym koszyczkiem narobiłaś mi ochoty na truskawki! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja chciałabym w te wakacje odpocząć i wykorzystać je w 1000 %

    stylkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękuję za polecenie mojego bloga :)
    Cieszę się, że udała się współpraca :)
    Ja też staram się jak najaktywniej spędzać teraz czas :)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Nic na to nie poradzisz :) http://mynightmare1410.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Jasne, że nie warto marnować całych wakacji przed ekranami ;) Trzeba coś wymyślić, zeby i naładować bateryjki, i nie czuć, ze życie ucieka przez palce. Jej, już praktycznie wystawione oceny, a jakby wczoraj zaczął się wrzesień...
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny post :)
    http://niepowaznanastolatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Sama nie wiem jak to możliwe, że ten czas tak szybko minął! Ja mam na razie zaplanowane tylko może 3 tygodnie wakacji: wyjazd harcerski i wyjazd z rodzicami, i nie wiem co będę robić przez resztę wakacji, muszę o tym pomyśleć :D

    Gratuluję nawiązania współpracy ^^

    dusiowata-dusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. ja planuję odłożyć internet i spędzić czas ze znajomymi, trochę więcej poczytać, a przede wszystkim dobrze się bawić:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ojeeejuu, jakie ładne zdjęcia! ♥
    Ja jak zwykle na samym końcu myślę o tym, i kolejny rok nie zdążę się pewnie zapisać na żadne kolonie czy obóz. Ehh :D.
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam nadzieję, że wakacje będą się dłużyć :-)
    ♡ blog

    OdpowiedzUsuń
  46. My wybieramy się na wakacje w sumie jeszcze nie wiemy gdzie to będzie dla nas samych niespodzianka,dowiemy się dwa dni przed wylotem !spontan najlepszy :D


    www.konieczkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Tak te wakacje mają być niezapomniane. Może w te wakacje nie mam kasy ale mam rower i to dzięki niemu te wakacje będą najlepsze :*
    iza-introverted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Przepiękne zdjęcia :) Liczę na to że te wakacje będą najlepsze!

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  49. zdecydowanie czas za szybko leci,śliczne zdjęcia :)

    MÓJBLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudowne zdjęcia. Ja na razie mam tylko kilka planów na początek lipca, a w sierpniu zobaczę. Te wakacje będą najlepsze:-) czas tak szybko mija:-)
    Mój blog - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja mam nadzieję, że nie zmarnuję tych 2 miesięcy. Jakieś już plany mam, ale zobaczymy czy wypalą. XD

    http://nogitsuune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja bedde chciala odpoczac w wakacje
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. już nie mogę doczekać się wakacji, bo wiem, że będą wspaniałe ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Czas bardzo szybko płynie. :) Zamierzam nie spędzić wakacji przed komputerem. :)

    Zapraszam: dziecie-kwiatu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. oo dokładnie! trzeba zrobić tak, żeby te wakacje były niezapomniane :D
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  56. Sama nie wiem jak spędzę wakacje, ale ograniczam komputer i telewizor! Powinnam :P
    Klikam w baner, mam nadzieję że uda ci się utrzymać współpracę :)

    Zapraszam na nowy post! :)
    http://sandryyshen.blogspot.com/2015/06/bal-gimnazjalny-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratulujemy bloga prowadzonego z pomysłem ;)
    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK


    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  58. Ciekawe zdjęcia :) W tegoroczne wakacje przydałoby mi się popracować więc... praco, witaj!
    Może w jakiś dzień również uda się zaszaleć, kto to wie ;)
    NiczymSzeherezada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń