Moje małe postanowienia & kocia sesja

piątek, listopada 07, 2014

hej!

Dzisiaj ponuro, zimno i deszczowo. Aż uśmiech pojawia się na twarzy z racji tego, że mamy w końcu weekend, co najważniejsze 4 dniowy weekend! Czekałam na niego z wytęsknieniem bo może teraz choć troszeczkę odpocznę. No i chyba jak każdy mam moje małe, własne postanowienia, które będę się starała spełnić choć w jakimś stopniu. 





1. Mieć średnią powyżej 4.5 i więcej czasu poświęcać nauce. Może i zbyt wygórowanych ambicji to nie mam, ale jak dla mnie ciężko jest mieć pasek w gimnazjum, ponieważ kompletnie nie rozumiem kilku przedmiotów takich jak chemia czy matematyka. 

2. Jeść mniej słodyczy, ograniczać je. Nie chodzi o to, że jem ich dużo, bo może wydać się dziwne, ale tylko raz po raz zjem czekoladę czy cukierka. Ale chciałabym tak ograniczyć ile się da. 



3. Więcej czasu poświęcić blogowi. teraz muszę nadrobić stracony czas, kiedy mnie nie było w blogosferze. Więc teraz muszę nadrobić to i więcej z wami być.

4. Ćwiczyć brzuch. robić ćwiczenia chociaż kilka razy w tygodniu. Zawsze coś! początki zawsze najcięższe, ale z czasem wejdzie mi to w nawyk. A 15 minut wieczorem mnie nie zbawi. 


5. Pisać regularnie posty, co najmniej 2 razy w tygodniu szkolnym (nie mówię o weekendzie) w określone dni, abyście wiedzieli kiedy posta możecie się mniej więcej spodziewać. 

6. Jeść więcej owoców i pić więcej wody czystej. Ja przeważnie piję herbatę, bo po prostu jestem uzależniona. Ale chcę wprowadzić też do mojej diety 2-3 szklanki dziennie czystej wody. 


A na zdjęciach macie małą modelkę, która odwiedziła mnie niedawno :)

A wy, macie swoje postanowienia? 

Biorę udział w konkursie u Magdy, wydaję się byc ciekawym. Was równiez zapraszam.  



You Might Also Like

62 komentarze

  1. Oczywiście mam postanowienia. życzę powodzenia w realizacji twoich xD
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chciałabym przede wszystkim mieć więcej czasu do bloga. Nic więcej mi do szczęścia nie potrzebne :)
    Diary Alice

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale kociak się wygrzewa... aż zatęskniłam za słoneczkiem, bo dzisiaj u mnie pada. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bardzo się cieszę, że mamy już weekend :) Powodzenia w realizacji postanowień !

    Zapraszam do mnie-->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki uroczy kotek! kocham te zwierzęta, osobiście mam trzy :D


    pozdrowionka! :*
    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chciałabym mieć więcej czasu na bloga i podgonić z ocenami, bo jestem w liceum. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. podpisuje sie pod twoimi postanowieniami!:D sliczny kotek:D
    pozdrawiam!:) http://majorka94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Podpisuję się pod staraniem się w byciu blogerką i ćwiczeniach, choć to drugie w ogóle mi nie wychodzi :ccc
    Super postanowienia i na pewno je spełnisz :)

    carlyandcarly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy kotek :) Kocham takie kocie sesje.

    Pozdrawiam :)
    diamond-panda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny, inspirujący post ;) ooby tak dalej, jestem pod wrazeniem ;))

    sniadanielejdis.blogspot.com zapraszam na post oraz na konkurs 30$ na zakupy w echopaul.com sniadanielejdis.blogspot.com/2014/10/my-first-giveaway-echopaul.html

    OdpowiedzUsuń
  11. jaaaki piękny kotek :) ćwiczenie brzucha jest super :)

    http://classylicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post! Ja mam postanowienie diety :) i udaje mi się!

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna kocia sesja <3 :)
    dziękuję za udział w konkursie ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Uroczy kot.Mam nadzieję,że spełnisz swoje postanowienia :)
    Arabella

    arabellaidk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mogę się nie zgodzić- ponuro i deszczowo ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia i wytrwałości w postanowieniach! Słodki kotek :) Piękne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ach... jaki przepiękny "kicek"- jestem wielką miłośniczką zwierząt, w szczególności psów i kotów! Twój jest fantastyczny ♥ :))

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne zdjecia i życzę wytrwałości w postanowieniach :)

    fashion-madam.blogspot.com-klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Z matematyką będzie już tylko gorzej, hi hi hi :D
    Ja postanowień z reguły nie robię, choć ostatnio skusiłam się na przejście na dietę - takie mini postanowienie zdrowego odżywiania :D

    make-it-to-the-top.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. mamy podobne postanowienia :)x

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia w twoich postanowieniach :)
    http://jak-w-niebiosach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne postanowienia, powodzenia w ich realizacji! :)

    Zapraszam :):
    http://smileeverydayjust.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale ładny kotek *.*
    Wiem jak trudno zarobić na pasek w gimnazjum, bo miałam go w 1 klasie z ledwością.
    Ja nie ogarniam chemii i fizyki.
    Też chciałabym się ograniczyć ze słodyczami.


    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zdjęcia. Mam nadzieję, że Twoje postanowienie się spełni :*

    obserwuję♥

    http://suzzy-suzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez mam taką nadzieję, dziekuje! <3

      Usuń
  25. Ja w długi weekend postanowiłam sobie, że posprzątam (zrealizowane dziś), do tego muszę nadrobić zaległości w nauce i utworzyć kilka wpisów do przodu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny blog! Chciałabym zaprosić Cię do zajrzenie na mojego bloga. Dopiero zaczynam przygodę z pisaniem i chciałabym mieć kilku czytelników na start! Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja przez całe życie sobie postanawiam ale nigdy do tego nie wychodzi.tez chciałam ograniczyć słodycze ale nie da się,no po prostu gdy ja mam tyle stresu w szkole muszę się jakoś pocieszać dlatego nie mogę sobie pozwolić na to aby odstawić słodycze,.JESTEM NATURALNIE UZALEŻNIONA OD SŁODYCZY,po prostu moja miłość i amen.Jestem kociarą wiec twoje zdjęcia są naprawdę przecudowne.PIĘKNY KOTEK.W moim przypadku ćwiczenie (regularne) to naprawdę męczarnia nie umiem dostosować swojego planu dnia aby móc codziennie ćwiczyć.Obiecywałam sobie w wakacje,ze będę ćwiczyć ale niestety plan szlak wział :(
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ♥
    http://arbuzowamieta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w wakacje ćwiczyłam a6w, jakoś mi się udało i ćwiczyłam bodajże około 2 tygodni, ale z czasem stało się to nudne najzwyczajniej w świecie, także koniec mojej historii z a6w :p

      Usuń
  28. Powodzenia w nauce.
    cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. ale kochany kotek ;)

    pytałaś o obserwacje, a może wspólna obserwacja? jeśli tak to zacznij ;*
    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Słodki kiciuś. Fajny pomysł.

    ja-kontra-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny kotek. ;] Też musiałabym zwiększyć ilość przyjmowanej wody.

    OdpowiedzUsuń
  32. Słodziak z tego kota ♥
    Obserwujemy? Odpisz u mnie. Będę wdzięczna jak klikniesz w banner
    http://1968basweca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Życzę powodzenia!
    Mi jeszcze nigdy nie udało się dotrzymać sobie słowa ;(
    zajrzysz do mnie?
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziekuje ci kochana za ten komentarz :)
    Oczywiscie ze mam. Chce rzucic palenie i pic samą wodę + cwiczyc regularnie, ale to dopiero po tym jak sie dowiem od lekarza jak moge wyleczyc kolana ;c
    Pozdrawiam :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Jaki piękny kiciuś <3
    zapraszam krowokwiat.blogspot.com może ci się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja muszę się podpisać pod drugi podpunkt :)
    http://whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Zawsze mamy duzo ambitnych postanowień, a potem wychodzi jak wychodzi... Ja zwykle tak mam xD. Ale wierze w Ciebie i życzę wypełnienia postanowień! :)
    http://opowiastki--prawdziwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Super postanowienia! Mam podobne ;)
    Ślicznego masz kociaka :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Życzę powodzenia w wykonaniu tych powiadomień! :) ja także mam swoje postanowienia i już niedługo ukarzą się na blogu :)
    Wpadniesz do nas? Jeśli ci się spodoba zaobserwuj :)
    http://mila-and-roni.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Moje postanowienie? Ćwiczyć brzuch ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Uroczy kotek :)
    http://veronicanworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak zwykle super post.
    Jeżeli będziesz miała chwilkę czasu to zerknij
    http://crazykategirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Jaki słodziutki jest ten kotek :)) z chęcią znów tu wrócę, co powiesz na wspólną obserwację?

    Zerknij http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajnego masz bloga i wgl .
    Będę wpadać częściej :>
    A ja zapraszam do Siebie:>
    http://enoughsimplytobelieve.blogspot.com/
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Słodki kotek! Powodzenia w realizacji postanowienia :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Wyznaczyłam sobie cel idealnej wagi i dążę do realizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ma przepiękny, łaciaty pyszczek! :)

    OdpowiedzUsuń