Moje małe marzenia

niedziela, listopada 23, 2014

Cześć <3
Chyba każdy ma marzenia. Zaczynając od wielkich, kończąc na maleńkich. Ja mam kilka moich małych marzeń, o których wam chcę opowiedzieć/ napisać. 


1. Chciałabym w przyszłości robić coś związanego z fotografią, jest to moja pasja już od około 3-4 lat no i nie wyobrażam sobie w chwili obecnej z tym skończyć. 



2. Pojechać na koncert mojego idola. Nigdy nie udało mi się jak do tej pory, mieszkam w małej wsi, gdzie na najbliższe koncerty musiałabym dojechać spooro kilometrów. 



3. Mieć dobrą średnią. Nie wiem czy to można nazwać marzeniem, ale chciałabym aby moja średnia nigdy nie spadła poniżej 4.5 Wiem, że to wszystko zależy głównie ode mnie i będę się starać.

4, Mieć jakieś zwierzątko w domu. Psa albo kota. Jak na razie mam tylko rybkę i chyba musi mi ona jak na razie wystarczyć. 



5. Nigdy nie stracić kontaktu z ludźmi, bez których teraz nie wyobrażam sobie życia. 


A wy? Macie swoje małe marzenia? Co nimi jest? :)

You Might Also Like

38 komentarze

  1. Ja również chciałabym pojechać na koncert mojego idola i nigdy nie stracić kontaktu z przyjaciółmi :)
    Świetny, pomysłowy post ;)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenia to coś cudownego ! :)
    Życzę Ci, aby Tobie się one spełniły :)
    Tak, mam marzenia :)

    http://sztramkowska-joanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog, wspaniałe zdjęcia, jestem pod wrażeniem :)

    http://ekskluzywnyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim marzeniem jest zamieszkanie w Ameryce!

    http://olivia-and-estera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiatuś, też go kochammmm! Wspólna obs? Odpowiedź napisz u mnie. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też zawsze marzyłam o posiadaniu zwierzaka i wreszcie stałam się dumną właścicielką maltańczyka ♥
    Mam nadzieję, że twoje marzenia też się spełnią :)

    livinginthedreams1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjecia :o Ty je robiłaś?

    www.esiabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko 2 pierwsze są mojego autorstwa :)

      Usuń
  8. życzę Ci abyś spełniła swoje marzenia :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja byłam w sierpniu na Kwiatkowskim ;)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje małe marzenie hmm przeczytać i kupić jak najwięcej książek :) Ojj książkoholizm nigdy nie pomagał mi w oszczędzaniu ;)
    http://nienormalni6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też marzę po trochu o fotografii:) pierwsze 2 zdjęcia są twojego autorstwa?
    Super post!
    Pozdrawiam i zapraszam wiktoriagodlewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też chciałabym nie stracić kontaktu z najważniejszymi dla mnie ludźmi! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też chciałabym mieć zwierzątko w domu :c
    piękne zdjęcia! *.* powodzenia z fotografią ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietny post, sliczne zdjecia. Tez moim marzeniem jest pojechanie na koncert idola.;3

    Nowy post, zapraszam c:
    http://lusialuska.blogspot.com/2014/11/wycieczkamix-zdjec-3.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam tyle marzeń ze długo by wymieniać ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny blog :3
    Co powiesz na obs=obs?
    Odpowiedz u mnie :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tez chciałabym mieć dobrą średnią :)
    nataliaasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy post ! Ładne zdjątka. Wszystkie marzenia się spełniają, nie trać nadziei :*
    Ja mam wiele marzeń, aż za dużo ;)
    bumbumtrololo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojj, wiele mam marzeń :). Ale mamy jedno wspólne- też bardzo chciałabym mieć kota.

    http://younglonelysoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam nadzieję, że twoje marzenia się spełnią!

    Mam prośbę! Mogłabyś poklikać w link do rzeczy z ostatniego postu?
    Jeśli poklikasz, napisz w komentarzu, postaram się odwdzięczyć w jakiś sposób! <3
    lilianka-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  21. Moje marzenie odnośnie aparatu się spełniło :) Z bardziej realnych to posiadanie obiektywu 50mm :)

    Zapraszam do mnie: kindziamindziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje marzenia to ; spotkanie Dawida Kwiatkowskiego, pojechanie do Francji i Włoch i zostanie fotografem ;)
    jestemfolta.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia. Ciekawy post.

    melania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post! Zwierzęta są fenomenalne- ja bez nich u boku, nie potrafiłabym żyć :))

    OdpowiedzUsuń
  25. chciałabym pieska;)


    http://karina-kaarina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam bardzo podobne marzenia do ciebie! ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Trzymam kciuki, żeby się spełniło:) zdjęcia pieska i kotka- cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chciałbym się w końcu wyspać. W sumie tylko tyle ; )

    OdpowiedzUsuń
  29. Super zdjecia:-) ja mam tyle marzeń ze nawet bym nie wiedziała które najpierw wymienic :-). Obserwuje i zapraszamy do mnie :-)http://woooomen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Również chciałabym robić coś związanego z fotografią, niestety na razie słabo mi to idzie bo skupiłam się na grafice. Kotek ze zdjęcia jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo fajny posty ;))
    zapraszam do mnie, za niedługo DIY!
    http://mynameisdominica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam takie same marzenia <3 <3
    No morze oprócz 2, bo nie jestem jego wielką fanką :/

    Obserwuje i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super post :) Trzeba mieć marzenia i w nie wierzyć .. bo wtedy się na pewno spełnia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Kwiatek :) jeju sądzę ze to marzenie może się spełnić bo koncerty są w róznych miastach, troszkę cierpliwości a będzie większa radość kiedy okaże się, że zagra w mieście blisko Twojego miejsca zamieszkania :)

    Zapraszam do mnie, obserwacja za obserwacje?
    Mój blog --> Nowy post z kosmetycznymi ulubieńcami listopada, zapraszam! ♥

    OdpowiedzUsuń