Listopadowe must have + WAŻNE PYTANIE

niedziela, listopada 09, 2014

heej! 
Dzisiaj przychodzę do was z postem dość typowym i znanym, a mianowicie must have Jest to moje must have , w które muszę się zaopatrzyć w listopadzie, ponieważ do kupna tego zabieram się już spory czas, a jak zwykle nigdy nie mam czasu. Tego nie jest dużo, także myślę, że przez listopad spokojnie uda mi się to wszystko kupić.

1. Pokrowiec do telefonu- nie chodzi mi o jakieś pingwiny i nie wiadomo jakie jeszcze pokrowce/ etui. Chcę najzwyklejszy pokrowiec, aby nie ''powiększał'' dużo mojego telefonu, ponieważ potem nawet do kieszeni nie mogę zmieścić, a telefon muszę mieć zawsze przy sobie.



2. Spodnie jeansy- tak, dziwne must have, ale ostatnio zauważyłam, że nie mam zwykłych niebieskich jeansów. nie chodzi mi tu o kolor niebieski, tylko typowy kolor jeans, który pasuje do wszystkiego. 



3. pierścionki- nie lubiłam nigdy, a teraz zaczęłam przykuwać uwagę do tych drobnych dodatków, więc jak to ja, muszę sobie juz kilka kupić. 



4. Buty zimowe- myślę, że na nie już najwyższy czas i nic więcej dodawać nie muszę.


A wy? macie swoją listę must have na listopad? 


UWAGA! 
Planuję zrobić konkurs, lecz najpierw muszę wiedzieć czy byliby w ogóle chętni i zainteresowani nim. Co będzie wygraną na razie wam nie powiem. Więc chcecie konkurs u mnie na blogu? Piszcie w komentarzach! :)
 Z góry dziękuje ♥


You Might Also Like

61 komentarze

  1. Super rzeczy mam nadzieję, że uda Ci się je zakupić :)
    Świetny blog, ładny wygląd :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Też muszę kupić sobie takie zwykłe jeansy

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że zrealizujesz całą listę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też od dawna przymierzam się do zakupu etui. Pierścionki lubię baaardzo. Dodają fajnego uroku ;)

    Jeśli chodzi o konkurs to zależy jaki temat. Ogólnie chętnie biorę udział w konkursach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. konkurs jestem na TAK co do wygranej kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje must have to portmonetka, zimowe buty, sweterek, książka, słuchawki douszne.
    Chciałabym to zakupić w listopadzie i grudniu :)
    Fajny post :D

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się twoje must have! Ja swoje mam nadzieję nagram ;)
    Oczywiście chcę konkurs :)

    Pozdrawiam - Carly blog

    OdpowiedzUsuń
  8. hahah, mam takie etui :D
    genialny blog <3
    będę tu wpadać :)

    http://v-rnq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super must havy, ja również muszę się w kilka wyposażyć.. :D

    Zapraszam do mnie: http://fashionforazmariaa.blogspot.com/2014/11/halloween-311014r.html <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Pokrowiec z pingwinkiem jest uroczy *^*
    I nie dziwie się czemu 'must have' XDD
    Ja też nie mam jeansów. XD Mam jedno kolorowe i same legginsy. ;-; Tak to pożyczam od mamuta (mamy), więc też muszem se kupić. :33
    Biżuterii nienawidzę, więc nie wnikam. XDD
    A buty mom - śniegowce XD Dopóki nie będzie śniegu będę latać w moich trampkach XDD
    Konkurs - chętnie - na mange. XDD
    Pozdrawiam! :33

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna obudowa na ip :)

    http://i-am-not-giving-up-on-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Taak, konkurs to dobry pomysł!


    Jeśli znajdziesz chwilkę to zapraszam Cię do mnie
    ♡BLOG-kilk♡
    Pozdrawiam - Ola

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja własnie kupiłam sobie jeansy ;) Ale planuje jeszcze buty ;>

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę zrealizowania wszystkich planów!

    Tez dziś zrobiłam wpis z wishlistą. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie, muszę kupić jakiś pokrowiec na telefon, bo obecny jest w opłakanym stanie ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Jako typowa kobieta zawsze czegoś potrzebuję, haha ;)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam taką listę, super post :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny post :)Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. I mnie przydałby się pokrowiec na telefon, ale niestety - znalezienie czegoś na mój model graniczy z cudem :(

    http://onelittlesunbeam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super post i cala grafika!
    Jak będziesz miała chwilkę to zerknij : http://crazykategirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. mam nadzieje że zrealizujesz swoją listę must have ! ;)
    pewnie czekamy na konkurs ! :P

    Zapraszam do mnie :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Hmm..ja nie mam swojego must have :)
    Obserwujemy?

    http://opinie-telefonow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super : )

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny post.
    oczywiście, że chcemy konkurs! :)
    http://julka-paulinaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja mam takie etui na telefon- mój fioletowy pingwinek <3
    Podobają mi się te pierścionki! Widziałam już nie raz u dziewczyn na blogach - świetny efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. trzymam kciuki, żebyś spełniła swoje plany :)
    +obserwuję :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam listę, ale jeszcze taką nieformalną ;) Twoja bardzo fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Życzę spełnienia listy must have ;-)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Miłego dnia!

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja klasycznie mam must have :D A jeśli chodzi o konkurs to z wielką chęcią wezmę udział :D
    co powiesz na wspólną obserwację.? Daj znać u mnie ;3
    zapraszam:
    http://normalny-blog-nienormalnej-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam typowy kolor jeansów ;*
    Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog! .
    napisz jak kliknęłaś w banner sheinside w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja jeszcze swojej listy nie mam, pewnie jak zwykle będę kupować wszystko na spontanie :)

    http://natforart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajna lista , mam nadzieje , że wszystko kupisz : D . Pozdrawiam i życzę miłego dnia !
    + lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam takie posty!
    Również poszukuję takich jeansów.
    sweethomesweety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja również muszę sobie kupić nowe jeansy i buty na zimę ;)
    Chętnie wzięłabym udział w konkursie :)

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  35. gruby wełniany sweter to moj must have.

    OdpowiedzUsuń
  36. pierścionki to ciekawe drobiazgi nadające pewien charakter dłoniom, ja od dość długa je cenię :) też muszę kupić zimowe buty... bo mnie zima zaskoczy i co? haha
    Konkurs! Do wygrania m.in. posty promujące (klik)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny post, i ja też od jakiegoś czasu zaczęłam się interesować pierścionkami
    Zapraszam do mnie
    http://ola-olaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja również muszę sobie kupić spodnie oraz sweterki i jakąś ciekawą książkę :)

    Zapraszam do mnie-->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  39. W moim must have również są zwykłe jeansy, których o dziwo nigdzie nie mogę dostać :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  40. mam pingwinka tylko, że różowego ;D

    OdpowiedzUsuń
  41. Moja lista to parę drogich rzeczy, wiec ciężko będzie z jej realizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Też się powoli przekonuję do pierścionków. Podobają mi się. ;)

    http://daarson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Moja słabość to buty, dzisiaj kliknęłam kolejne 2 pary ;-) A poza tym mam też kilka kosmetycznych zachcianek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja nie robię list must have :)
    Chętnie wezmę udział w konkursie .
    Bardzo lubię twojego bloga , przyjemnie się go czyta.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) W obiektywie życia

    OdpowiedzUsuń
  45. Twój Must Have jest również moim Must Have :D'
    A co to konkursy - jestem ZA
    Masz bardzo interesującego bloga, wiesz? Podobają mi się takie blogi!
    Co powiesz na wzajemną obserwację? Daj znać^^
    Pozdrawiam ;*

    ♥Miśka♥

    OdpowiedzUsuń
  46. Też muszę sobie kupić takie spodnie :) Widziałam kilka fajnych par w H&M :D

    OdpowiedzUsuń

  47. staram się kupić podobne pierścionki!

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam takiego pingwinka czerwonego i nie powieksza mocno telefonu
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. spodnie świetne ;)
    zapraszam do mnie ;)
    http://mylifeestyleblog.blogspot.com/2014/11/gift.html
    obs za obs ?

    OdpowiedzUsuń
  50. też mam w mojej liście must have spodnie jeansowe jakieś fajne :) bo mam albo ciemne albo w jakieś wzorki tylko..
    Jasne ze chcemu konkurs!
    pozdrawiam
    stylowiaczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Jeśli chodzi o spodnie, to na 1 zdjęciu dziewczyna ma idealne nogi i kolor jeansów. Jestem zachwycona. Ma tak chude nóżki, że aż zainspirowałaś mnie do ćwiczeń. Biorę sie za siebie, dziękuję za inspiracje :*

    OdpowiedzUsuń
  52. cudne pierścionki! etui na telefon i ja muszę zmienic...

    zapraszam do siebie i obserwowania

    http://blogmanekineko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Pingwinek przesłodki, jeansów nigdy za wiele, a pierścionków mam sporo, a i tak noszę jedynie zaręczynowy i obrączkę. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja już powoli zaczynam tworzyć swoją listę must have na zimę ;)
    Bardzo fajny pomysł z konkursem :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Jeansy na drugim zdjęciu są absolutnie przecudowne ! I też mam ostatnio fioła na punkcie pierścionków.
    Pozdrawiam !

    http://tomitomcat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne must have :)
    Mogę prosić o poklikanie w linki, w poprzednim poście. Będe bardzo wdzięczna.
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Zwykłe jeansy to i mój must have :) Też zauważyłam że brak mi takich spodni w szafie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń