poniedziałek, listopada 03, 2014



hej! 
Dzisiejszy post jak można stwierdzić po tytule będzie typowo jesienny. Czyli trochę opowiem o mnie i moich uczuciach/ rzeczach o jesieni. W tym roku i tak jesień zaskakuje dość ciepłą pogodą, także narzekać jak na razie nie można. 


1. Ulubiona jesienna szminka?
Ja żadnych szminek nie stosuję kolorowych czy coś w tym rodzaju. Wciąż pozostaje przy zwykłej pomadce do ust. 



2. Ulubiony jesienny lakier?
Paznokci nie maluje ponieważ u nas w szkole nawet nie można. Także jak już to lakier bezbarwny bądź odżywka. 

3. Napój który towarzyszy ci w jesienne dni?
Herbata i jeszcze raz herbata. Ja po prostu jestem taką herbatoholiczką, że nawet moja mama się dziwi ile ja jej piję w ciągu dnia. także herbata na pierwszym miejscu. 

4. Ulubiona świeca zapachowa? 
Nie szaleję jakoś za zapachowymi świeczkami, ale jak już to lubię słodkie zapachy. 



5. Ulubiony szalik i/lub akcesoria? 
Moim ulubionym szalikiem jesiennym jest mój zwykły, czarny komin, który bardzo lubię, bo jest bardzo ciepły i czarny- do wszystkiego pasuje. Nigdzie się bez niego nie ruszam, to mój nieodłączny element outfitu w zimę.

6. Gdybyś poszła na imprezę Halloweenową za co byś się przebrała? 
Nigdy, przenigdy nie byłam na imprezie Halloweenowej w swoim życiu. Ale gdym miała się przebrać to kompletnie nie mam pojęcia za co. Wahałabym się między jakąś czarownicą albo wampirem. 

7. Jaki trend tej jesieni podoba Ci się najbardziej? 
Nie wiem czy to taki trend, ale bardzo podoba mi się kolor bordowy, więc pewnie założyłabym wszystko w takim odcieniu. Czy jest to trend, czy też nie. 


8. Co lubię, czego nie lubię w jesieni? 
W jesieni zdecydowanie lubię długie wieczory. W moim przypadku musi być do tego jeszcze herbata. Lubię wtedy posiedzieć, poczytać. nic lepszego :)
Lubię też te piękne kolory, które mnie otaczają. Liście kolorowe, przepiękne! 
No, a nie lubię to jednak to, że po jesieni robi się coraz zimniej i zimniej. 



A wy? Jak odpowiedzielibyście na te pytania? 




You Might Also Like

45 komentarze

  1. twój wygląd bloga jest cudowny. Lekki, przejrzysty.. bardzo mi się podoba. Podoba mi się również zdjęcie w 'o mnie'
    Jestem zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię pomadki, szczególnie z BabyLips :)

    life-by-monika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię pytań, a jeśli chodzi o jesień UWIELBIAM :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie wyobrazam sobie jesiennego wieczoru bez herbaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja odpowiedziałabym podobnie jak Ty :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne odpowiedzi. :)
    Ja też nie lubię zimna, które przychodzi po jesieni. Kolory uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. moje odpowiedzi chyba bylyby bardzo podobne ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne odpowiedzi! Ja również bardzo lubię długie, jesienne wieczory :)

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podobnych ulubieńców :)

    Zapraszam do siebie. Co powiesz na wspólną obserwacje ? :) Odpisz u mnie :)
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Herbatka <3 piję w każdej postaci: czarna, czerwona, zielona, owocowa, a nawet mięta i melisa (choć to podpada już pod zioła) :) Nie ma nic lepszego w jesienne poranki i wieczory, niż dobra, gorąca herbata!

    OdpowiedzUsuń
  11. też kiedyś nie lubiłam stosowac szminek :) ale z czasem się przekonalam i bardzo polubilam niektóre kolory i używam prawie codziennie.
    A moją ulubioną pomadką była pomadka z firmy eos truskawkowa, świetna byla a teraz pewnie wrócę do zwyklych z nivei :)
    Gdzie kupiłas swoją? Bo slyszałam ze aloesowe sa bardzo dobre
    pozdrawiam
    stylowiaczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Łączę się z tobą w miłości do herbaty i polecam herbatę w piramidkach z Lipton'a ! Owoce leśne są tak pyszne .. mmm !!! :)
    Zapraszam do mnie http://stroutfitter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. I really enjoy your blog!
    It's pretty awesome here :) <3

    Greetings,
    HOLYKATTA

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja nie mam kominu, muszę wreszcie jakiś kupić, bo podobają mi się tego rodzaju szale :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz bardzo ślicznego bloga ;3
    Super post!
    Może wspólna obserwacja? - prosze odpisz u mnie ;
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja kocham takie swetry i babylips ;)zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne odpowiedzi :)
    xoxo, C.
    sassycarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post, też kocham herbatkę :)
    http://veronicanworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. kocham świeczki!

    Pozdrawiamy!
    ♡ jugii.blogspot.com - kliik ♡ <-- zapraszamy zaszły wielkie zmiany:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Też uwielbiam pić hektolitry herbaty w jesienne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny tag i świetne zdjęcia , uwielbiam świeczki :)

    fashion-madam.blogspot.com-klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedziałabym podobnie do ciebie, uwielbiam ten tag i może sama go kiedyś zrobię ;)


    Ola

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię ten tag :)
    Ja nie przepadam za jesienią

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Też bardzo lubię herbate i kolor bordowy :D

    OdpowiedzUsuń
  25. jestem uzależniona od herbaty!
    zresztą mój tag mozesz sobie u nas przeczytać :) - http://mivintly.blogspot.com/
    zostawiam follow i zapraszam do nas , w prawdzie dopiero zaczynamy ,ale każdy obserwator się przyda ! :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/11/love-me-harder.html zapraszam na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę również o klikanie w baner Sheinside po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne .

    OdpowiedzUsuń
  27. co do ochrony ust to polecam balsam z Ziaji :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ciekawy post!:)

    http://bonheur-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja niczego nie lubię w jesieni :( zabiera nam cudowne lato, za to jest na mojej czarnej liście :D

    OdpowiedzUsuń
  30. ciekawy tag :3
    też kocham te długie jesienne wieczory <3
    wspaniały design bloga!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Tez w zimne dni uwielbiam pic herbate :D
    Bardzo ciekawy tag, pozdawiam
    http://theraspberrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Jesień potrafi być piękna gdy tylko zechcemy w niej zobaczyć piękno :) Ciekawy wygląd bloga :)

    http://autre-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapraszam na konkurs z promowaniem blogów:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja za to uwielbiam wszelkie malowidła na usta, lakiery i zapachowe świece;p Jesieni ogółem nie lubię, ale jak jest słonecznie to jest do zniesienia.Halloween nie dla mnie;p

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja niestety nienawidze jesieni :((

    Zerknij maadeleinefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny TAG :)
    Obserwacja za obserwację?
    Jak tak to napisz u mnie :P

    http://to-many-things.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Dzisiaj faktycznie było dość ciepło. :)
    Ja za to uwielbiam świece zapachowe. ♥

    Pozdrawiam!
    http://lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam te świeczuszki, są takie piękne ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeśli chodzi o świeczki zapachowe, to też zbyt bardzo za nimi nie szaleję.
    Za to bardzo kocham jesień!
    love-inaczej-inna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. świetny blog ! ♥
    Jestem u Ciebie po raz pierwszy prawda? I na pewno nie ostatni ! :D
    bardzo mi się podoba Twój styl pisania :)
    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń