podejście to już połowa sukcesu!

wtorek, sierpnia 05, 2014

Jak myślicie z jakim podejściem dalej zajdziemy?

- Nie uda mi się, przecież mam pecha, w ogóle nawet nie będę próbować bo i po co.
- Nie wiem czy mi się uda, ale spróbuję i dam tyle z siebie ile jestem w stanie,  ponieważ nie dowiem się jeśli nie zrobię kroku do przodu, aby to spełnić i próbować.


Nie jest to chyba zbyt skomplikowane i każdy się domyśli, że z drugim podejściem jesteśmy w stanie zdobyć cały świat, a z pierwszym jedynie marną przyszłość dla siebie i żal, że się poddaliśmy za wcześnie- właściwie bez walki co jest już tchórzostwem.


Podejście, to jest rzecz, bez której ani rusz. Zawsze musi być pozytywne. Ono dodaje nam otuchy i sił. Więc nie możesz myśleć ani razu już w sposób pesymistyczny, nie wolno ci. Trzeba być optymistą i z takim entuzjazmem zdobywać świat. 


A wy? jakie macie zazwyczaj podejście? 

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Kiedyś patrzyłam na wszystko pesymistycznie, lecz życie jest za krótkie żeby wszystko postrzegać pesymistycznie. Więc teraz staram się mieć do wszystkiego pozytywne podejście :)
    http://happilylie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazwyczaj mam takie podejście by brać wszystko albo nic z życia. Zajdę, gdzie będę tylko mogła jeśli się o to postaram.
    Świetna notka.
    Zdjęcia są przepiękne........a raczej ty na nich wyszłaś przepięknie.
    Buziaki
    Selinka :*

    http://madameselene.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem wieczną optymistką i nie ma dla mnie rzeczy niemożliwych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem osobą która raczej próbuje wszystkiego :D
    Świetne zdjęcia
    madda blog->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia;) Bardzo profesjonalne ;))
    Zdecydowanie z pozytywnym podejściem do wszystkiego inni ludzie odbierają nas również pozytywnie i łatwiej tak żyć :)
    Staram się patrzeć na świat przez różowe okulary ale nie zawsze się tak da ;P czasem ciężko odnaleźć mi się w nowych miejscach i jestem wtedy bardziej zamknięta w sobie, co może być odbierane jako życiowy pesymizm, ale na pewno nie czuję się ponurą osobą :)
    za to bardzo lubię rozśmieszać ludzi i roztaczać taką pozytywną aurę ;P to jest coś ;)
    super notka :*
    pozdrawiam:)

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobre podejście to podstawa, choć nie zawsze udaje mi się myśleć pozytywnie. Jestem raczej realistką, u mnie te nastawienie jest bardzo różne.
    Fantastycznie wyglądasz na zdjęciach ;)

    Pozdrawiam,
    essence-of-thoughts

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zdjęcia :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie jestem za drugim podejściem! Czasami są chwile, gdy rezygnuję na starcie i nawet nie chcę zaczynać, bo z góry zakładam najgorsze, ale od razu się pacnę w łeb i wezmę do roboty porządnie. Na końcu okazuje się, że jednak dobrze mi idzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja raczej nie poddaję się na starcie i walczę o swoje dając z siebie wszystko :)
    Śliczne zdjęcia :)
    http://veronicanworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś głównie miałam negatywne podejście i tym sposobem niewiele osiągałam, ostatnio zmieniłam je na pozytywne i już widać rezultaty. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zależy od sytuacji. Teraz staram się podchodzić do wszystkiego z pozytywną myślą, bo nigdy nie wiadomo, czy dzień dzisiejszy nie będzie tym szcześliwym :)

    http://charlotteea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Podejście jest bardzo ważne, podobno wszystko zaczyna się od myśli, a myślenie zawsze można zmienić ;) Ostatnio zainteresowałam się samorozwojem - można w tym temacie dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy, m.in o podejściu, o nawykach, o relacjach, które w niektórych przypadkach mogą utrudnić nam życie ;) Polecam ;)
    Masz śliczną bluzkę, uwielbiam koronki, zdjęcia piękne ;)
    jootkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. trzeba myśleć pozytywnie i nie szukać wymówek, a wtedy daleko się zajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie nad tym pracuję, żeby moje podejście było zawsze pozytywne. Znacznie łatwiej się żyje, kiedy nasze myślenie jest dobre :) piękna bluzka! Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia <3
    http://fajnablonditoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. you're so pretty! :)
    visit my blog if you want - http://eittapattie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń