marzenia- nie poddawaj się.

czwartek, lipca 03, 2014

Nie wierzę, że jest osoba na tym świecie, która nie miała i nie ma chociażby jednego malutkiego, maleńkiego marzenia. Tylko niestety- nie wszyscy dążą do ich spełnienia i ograniczają się tylko do snucia planów i wyobrażeń, co by było gdyby. Ale nie tędy droga. Chcesz herbatę? Idziesz i ją robisz. To dlaczego nie spróbować  takim samym tokiem myślenia mówić o marzeniach?

Chcesz być w przyszłości aktorem? – Ucz się wystarczająco i dbaj o swój wygląd, a za kilka lat twoje marzenie będzie realiami, które będziesz posiadać. Będziesz mogła spełniać kolejne marzenia.



Chcesz być szczęśliwa? To bierz życie takim jakim jest, a nie w każdej chwili radości doszukujesz się czegoś złego, bo przecież nie mogłoby być tak pięknie. A dlaczego? Życie płata różne figle. I nie można z góry mówić, że na nie nie zasługujemy. WSZYSCY ZASŁUGUJĄ NA SZCZĘŚCIE.



A skoro szczęściem jest życie, takie jakie chcemy i sobie wymarzyliśmy to dlaczego nie zawalczyć o lepsze jutra dla siebie? Co stoi na przeszkodzie? Lenistwo? Brak chęci?


Jeśli chcesz całe życie narzekać, jak to ci jest źle i świat jest nie sprawiedliwy nie miej pretensji do innych tylko dla siebie. Inni nie zrobią tego za ciebie. Bierz SWOJE życie w SWOJE ręce. WALCZ! Nie masz nic do stracenia, a do zyskania bardzo wiele. Jeszcze sobie podziękujesz, zobaczysz. Czy ktoś stanie na głowie dla nas, abyśmy byli szczęśliwi? Jeśli chcesz czegoś dokonać to zrób to, póki nie jest za późno. Życie trwa tylko kilka chwil, więc dąż do szczęścia. 

Masz marzenia- masz wszystko. 






A wy macie marzenia? dążycie do ich spełnienia? 



" Będę walczyć tak długo, aż pewnego dnia powiem sobie skromnie - wszystko czego chciałam dzisiaj już należy do mnie."

You Might Also Like

39 komentarze

  1. oczywiście, że dążymy :) świetna notka i blog :)
    mogłabyś poklikać w linki w tym poście? -> http://n0-p3rspeciv3.blogspot.com/2014/07/choies.html z góry bardzo dziękuje i napisz mi jak mogę się odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, mam marzenia i staram się dążyć do ich realizacji. I chociaż są to małe kroczki, to jednak coś w tę stronę robię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja posiłkuję się mottem "The future starts today, not tomorrow" ;-) pomaga! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej kochana, fantastyczne zdjęcia :)
    Dążę do spełnienia marzeń z całych sił!
    Pytałaś o desing, a więc z chęcią Ci wykonam jeśli chcesz:)
    Pozdrawiam :)
    ps Mój mail: meryandmery29@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia. Mają klimat. Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry post, daje do myślenia :) Niestety, jak teraz się patrzy to ludzie tylko pracują, dążą do pieniędzy, a słowo ' marzenia ' straciło chyba na wartości i zaczyna się o nim zapominać, a szkoda.

    Obserwuję | http://charlotteea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, jakby to pieniądze były najważniejsze. Niestety ludzie zapominają, że za nie szczęścia się nie kupi, przyjaźni, miłości. ;)

      Usuń
  7. Pewnie że mam marzenia, już kilka spełniły się a teraz czas realizować dalsze marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz racje, marzenia się spełniają, tylko trzeba tego chcieć! Ja mam wiele marzeń i codziennie dążę do ich realizacji ;)
    Piękne zdjęcia *.*
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Należy spełniać marzenia, bo dzięki temu człowiek staje się weselszy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne włosy :)
    rewanżuję się obserwacją :)
    http://rosewithcherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. darze do spelnienia marzen, niestety jedno z nich jest bardzo daleko ode mnie ...
    slicznie wygladasz, grzywka mega <3
    http://eveline-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie ja na zdjęciach, zdjęcia są ze współpracy zawartej z blogiem, którego możesz odwiedzić, poprzez kliknięcie w link po prawej stronie bloga ;))

      Usuń
  12. Mądrze piszesz ;) ja tam sobie czasem też lubię pomarzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam marzenie. Jedno jedyne. Bardzo motywujący post !

    kulinarny-potwor.blogspot.com
    weird-world-of-blue.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjecia :) ja dążę do spełniania moich marzeń kilka już się spełniło :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam wiele marzeń, i staram się zrobić wszystko żeby je spełnić.
    Ciągle powtarzam sobie żeby myśleć pozytywnie i jakoś powoli marzenia zaczynaja sie spelniac:)
    Obserwuje bo bardzo mi sie tu podoba<3
    summerflawless.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje zostałaś nominowana do Liebster Blog Avard. Szczegóły u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piękne zdjęcia ^^ Bardzo mądry post, przyjemnie się czytało :)
    > BLOG <

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia <3
    Obserwujemy ? :* Czekam na odpowiedź ♥
    BLOG : ♥ http://my-littleee-world.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam takie same okulary ! :)
    Bardzo madry post... :)
    Obserwuje :)

    paulinalelo13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. jaki motywujący post!! :)) więcej takich poproszę!!:)

    obserwuję, licze na rewanż :*
    http://kateoffical.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie więcej na pewno. :) tylko piszcie o czym chcecie :*

      Usuń
  22. Mam całą listę marzeń i skutecznie dążę do ich spełnienia ;)
    Bardzo motywujący post!
    Czytałaś kiedyś "Sekret"? Myślę że mógłby Cię zainteresować ten tytuł :)

    jootkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie czytałam, ale chętnie zobaczę o czym to ;)

      Usuń
  23. Od zawsze chciałam nauczyć sięgrać na gitarze ;) razem z koleżanką spotykamy się2-3 razy w tygodniu włączamy youtube i jakoś same próbujemy spełnić nasze jedno z marzeń :)
    Bardzo Ciekawy post dający dużo do myslenia

    http://www.urodzona2lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgadzam się, trzeba coś zrobić by spełnić marzenia a nie tylko ciągle marzyć ;) Śliczne zdjęcia ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałe zdjęcia. Moimi marzeniami jest przede wszystkim: zostanie dziennikarką i bycie szczęśliwą. Ćwiczę pisanie na różne tematy, uczę się dobrze i mam nadzieję, że uda mi się to spełnić :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja małymi kroczkami dążę do swoich marzeń:)
    Świetne zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. mam swoje marzenia, ale zwykle pryskają one jak bańka mydlana, zanim jeszcze zdąże zacząć je realizować ;c moje marzenia sa nie do spełnienia ;c podobają mi się zdjęcia z tego posta ;d
    http://mojaszalonaopinia-anett.blogspot.com może zerkniesz :3 ?

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie śliczne zdjęcia *__*
    i post też świetny :))
    zajrzysz do mnie ? http://in-the-mirror-everyday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgadzam się z tobą :) trzeba walczyć aby spełnić marzenie

    Zapraszam do mnie
    http://klauuuudiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń