Dlaczego bloguje?

sobota, lipca 19, 2014


Dlaczego właściwie bloguje? Tego chyba nie można określić jednym słowem. Zaczęło się to zwyczajnie, pewnie jak u was wszystkich- od przeglądania i czytania innych blogów. Długo czytałam i w końcu zadałam sobie pytanie: Może i ja spróbuje? 




Były też myśli negatywne, że mi się nie uda, że nie będę potrafiła pisać, że nie dam rady wybić się wśród tak licznej blogosfery. Ale jak widać pozytywów było więcej i oto jestem ja i mój blog. Wiadomo, były wzloty i upadki. Przerwy w pisaniu i wątpliwości czy na pewno to jest to, co chcę robić.


Bloguje ponieważ lubię do was pisać, dzielić się moim zdaniem na przeróżne tematy. To sprawia mi radość, że mogę tutaj być z wami. Wiem, że chcę to robić, że to jest to na co czekałam. 


A wy? Dlaczego blogujecie? 


You Might Also Like

14 komentarze

  1. ja bloguję, bo lubię dzielic się z innymi moimi przeżyciami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja bloguję dla wspomnień, na blogu jest pełno moich zdjęć i patrząc na nie od razu przypominam sobie różne wydarzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie zaczęło się bardzo podobnie :)
    http://veronicanworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bloguję, by poznać zdanie moich czytelników na temat moich przemyśleń, na temat moich zdjęć. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Większości z tych samych powodów co Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również bloguję głównie z tych powodów. Po prostu lubię pisać i widzieć, że to co robię podoba się innym :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Bloguję z tego samego powodu co ty :)
    Blog stał się częścią mojego życia i nie wyobrażam sobie teraz go nie pisać :)
    Pozdrawiam i zapraszam >>>>>>> http://solodayworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja sama nie wiem czemu założyłam bloga xd zauważyłam że takie pisanie sprawia mi przyjemność więc jeszcze go nie usunęłam ;Dzapraszam do mnie <: by-aneta.blogspot.com (:

    OdpowiedzUsuń
  9. mniej więcej z tych samych powodów co ty
    +obserwuje licze na rewanz
    kl-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Po prostu sprawia mi to przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
  11. nasz blog powstał z nudów ii w sumie dalej jest tak prowadzony ... tylko jak mamy coś ciekawgo do napisania, aa nie regularne notki :D ale już tak funkcjonuje z 1,5 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spróbowałam, bo brakowało mi ciekawego zajęcia, do którego nie musiałabym się zmuszać, a które dawałoby mi satysfakcję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie bloguje :)
    Piękne zdjęcia *.*

    http://zieloffa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę ci powiedzieć, że uwielbiam twojego bloga! Twoje posty i zdjęcia są pełne perfekcji. A samo to, że wiesz czego chcesz to da się wyczuć. Obserwuje :)
    A co do twojego pytania to tak samo jak ty, "może i ja spróbuje?" wszystko jest dla ludzi. Oczywiście, niedawno zaczęłam, ale mam zamiar prowadzić bloga jak najdłużej :)

    Było by mi miło gdybyś weszła na moje bloga, skomentowała, zaobserwowała. Dziękuję za każde wejście :) http://liveeyourstyle.blogspot.com/
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń