co sprawia, że jestem szczęśliwa?

czwartek, lipca 31, 2014

Cześć. 
Wstałam dziś rano z myślą o kolejnym, upalnym dniu, a tu dość miłe zaskoczenie,bo przywitała mnie pochmurna pogoda. Lubię takie dni kiedy można odpocząć od takiej wysokiej temperatury, gdzie nawet w domu jest bardzo ciepło. No, ale dość już o pogodzie, przejdźmy do sedna posta. 



 rodzina  przyjaciele  fotografia  zwierzęta  muzyka  blog  lato  wakacje   aktywne spędzanie czasu  jedzenie  książki czytanie innych blogów  sms  rozmowy  dobre relacje  pomaganie innym  laptop  telefon  słodycze  internet  wspomnienia  zakupy 


A wy? Dlaczego jesteście szczęśliwe? 


You Might Also Like

40 komentarze

  1. Staram cieszyć się nawet z najmniejszych rzeczy :)
    Najbardziej uszczęśliwia mnie rodzina, taniec, muzyka, marzenia i podróże <3

    Buziaki,

    realweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. sweterek nie za bardzo na lato, ale jakże piękny! :) koniecznie muszę mieć taki włochaty tej jesieni :D

    OdpowiedzUsuń
  3. szczególnie szczęście ostatnimi czasy daje mi mój Men :D
    rozmowa z nim , spotkania :*

    Zapraszam do mnie :)
    http://a-little-about-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo mam u swego boku narzeczonego ;) i bliskich ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. muzyka, sms, rodzina, znajomi :)
    pozdrawiam :)
    by-aneta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem szczęśliwa z tego, że w ogóle żyję ;)
    Z rodziny, przyjaciół i wszystkiego co mnie otacza ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie najbardziej uszczęśliwiają przyjaciele, słodycze, blog, filmy, muzyka :)
    Miło tu u cb, oberwuję i zapraszam do mnie
    http://xxxaleksandraxxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja staram się czerpać radość z każdej, najmniejszej rzeczy.
    Najbardziej jestem szczęśliwa z tego powodu, ze jestem zdrowa oraz mam przyjaciół i kochającą rodzinę.

    Obserwujemy?
    http://kamilavxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo rzeczy i u mnie się powtarza. Mnie najbardziej uszczęśliwiają przyjaciele, rodzina, fotografia, muzyka i sport. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. w zasadzie to chyba większość uszczęśliwiają podobne rzeczy ;) ja mam banana na twarzy, gdy widzę, że ktoś inny się szczerze uśmiecha lub śmieje <3! :D cudowne zdjęcia i świetny sweterek :3
    Buziaki i miłych wakacji ;***

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie również jest pochmurna pogoda :)
    Mnie najbardziej uszczęśliwiają przyjaciele, muzyka, blog, zakupy ;)
    Pozdrawiam ~ kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Fotografia daje mi ogromne szczęście :)
    Wspaniałe zdjęcia :D

    http://monikaspassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznotka :)
    http://veronicanworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. dzięki za komentarz :) fajne zdjęcia :)
    by-aneta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. W moim przypadku bardzo dużo zależy od nastroju ; ) kiedy mam pozytywne podejście do świata, potrafi mnie ucieszyć dosłownie najmniejsza pierdółka ; ) bardzo fajne zdjęcia ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiele moich rzeczy pokrywa się z Twoimi odpowiedziami :)

    http://werczill.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ślicznie wyszłaś! Co powiesz na wspólną obserwację?
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna śliczna !

    fajny blog i notka


    moze obs za obs daj znac na moim blogu !
    :)


    http://zuzan-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie wiele rzeczy uszczęśliwia :)
    Zapraszam do mnie ♥
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba jestem pesymistką i łatwiej byłoby mi powiedzieć dlaczego jestem smutna :(

    OdpowiedzUsuń
  21. również uwielbiam zwierzęta

    OdpowiedzUsuń
  22. Staram się w prawie wszystkim znaleźć coś szczęśliwego, choć nie zawsze się to udaje...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny sweterek ;)
    Świetne rzeczy Cię uszczęśliwiają ♥
    smajlek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Praktycznie wszystko się zgadza;)
    Taki lekki post , miło się czytało.
    Może obserwujemy ?
    definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie można było pływać na ulicy!

    bizzmez. (pierwszy post)

    OdpowiedzUsuń
  26. super post, wygląd bloga, sweterek i extra włosy
    http://pastelviolet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ja rowniez lubię czasem takie dni, dzieki którym można odpocząć od wysokich temperatur;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mój ostatni post na blogu w sumie trochę do tego nawiązuje, także zapraszam. A w skrócie? Muzyka, Seriale, Filmy, Książki, Koncerty, Przyjaciele, Kawa, Jazda samochodem (jako kierowca ^^ ) i wiele wiele innych <3

    www.itistrosee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow *.* Genialne zdjęcia <3 <3
    Masz świetne włosy i wgl wszystko ;P
    Zgadzam się z tb we wszystkim, bo to samo daje mi szczęście :D dodałabym do tego jeszcze długie spacery i rozśmieszanie innych^^
    Pozdrawiam :*
    +pytałaś kiedyś o wspólną obserwację- ja już i czekam na ciebie :D

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Najbardziej jestem szczęśliwa gdy widzę nowy komentarz na blogu, bądź obserwacje :)
    Uszczęśliwia mnie, także jedzenie, szczególnie słodyczy.

    obserwuje i zapraszam
    http://aleeksandrablog.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  31. w sumie napisałaś wszystko to co ja bym napisała :) może jeszcze podróżowanie i języki obce :D

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie przede wszystkim "kto" sprawiają,że jestem szczęśliwa,reszta rzeczy jest tylko miłym dopełnieniem:)Ostatnie zdjęcie piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawy blog :) Co powiesz na wspólną obserwację? Serdecznie zapraszam do siebie: gusiaablog.blogspot.com Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Oh, musiałabym wymienić naprawdę wiele rzeczy, które sprawiają, że jestem szczęśliwa :D Ładne zdjęcia!

    Zapraszam:
    tangled-thoughtss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Cieszę się z tych samych rzeczy co ty :)
    Pozdrawiam i zapraszam >>>>>>>>>>> http://solodayworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczny blog i bardzo ciekawe notki <33
    Będę obserwowała go codziennie :)
    Może obserwacja ?
    http://syyyyyylwia.blogspot.com/
    Odpowiedz u mnie ok :);*
    Pozdrawiam Sylwia :);*

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja mam takie same rzeczy, ale jeszcze zachód słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  38. podobnie mam do cb ^^



    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja jestem zawsze szczęśliwa, tak... bez powodu. Po prostu nie lubię być postrzegana za smutną dziewczynę :)


    Zapraszam!
    http://oli-olli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń