summer/holiday

piątek, czerwca 27, 2014









cześć.
Jak tam u was? Już pożegnaliście szkołę na najbliższe 2 miesiące? Chyba nie tylko szkołę, ale też przyjaciół, kolegów. Chociaż od czego są wakacje, wszystkie spotkania można nadrobić.Macie jakieś plany? Ja osobiście powiem, że zero. Nie myślałam jeszcze nad tym jak je spędzę, czy do kogoś wyjadę, czy zostanę w domu, czy jak. Ale chyba wakacje spontaniczne też nie są złe. Na pewno znajdzie się coś odpowiedniego i dla mnie. Ale jedno jest pewne. Trzeba je wykorzystać do maksimum możliwości, żeby potem niczego nie żałować.





W końcu można odetchnąć od wszystkich testów, kartkówek, odpowiedzi ustnych. Uff. można odetchnąć z ulgą i cieszyć się chwilą. Teraz można sobie pozwolić na słodkie 2 miesięczne lenistwo. 




zdjęcia pochodzą z grafiki internetowej. 


A wy, cieszycie się? macie jakieś plany już? 

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Ja nie mam żadnych planów, wszystko dzieje się w 'locie' :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście, że się cieszymy :D
    u nas spontan, ale jakieś trochę plany mamy.. :)
    http://julka-paulinaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Również obserwuję ;*
    ♥ http://kinga200013.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo sie ciesze że są wakacje bo wtedy wyjeżdżam, a uwielbiam podróżować:)
    Zapraszamy do nas

    blondiebrownieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje za komentarz na moim blogu :)
    ja mam trochę planów. Najpierw jadę do miejscowości w ktorej się wychowałam(przeprowadziłam sie do gimnazjum) z chłopakiem, potem jedziemy na 2 tyg do Warszawy, wracam i na tydzien nad morze. Następnie przyjeżdza moje rodzeństwo. Także nie będę się nudzić w te wakacje! :)

    A co do tej sukienki: jeśli założymy do niej trampki to będzie luźno. buziaki :*

    http://kateoffical.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Z jednej strony się cieszę, ale z drugiej nie chcę. Jestem (byłam) w trzeciej gimnazjum i jest mi strasznie ciężko rozstać się z przyjaciółmi...

    OdpowiedzUsuń
  7. No jasne,że się cieszę ,co to za życie bez wakacji :D
    Może wspólna obserwacja ? MÓJ BLOG ♥ CLICK odp u mnie ,ja na pewno sie odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie mam planów,ale pewnie dużo będzie na spontan :)

    OdpowiedzUsuń
  9. więc mamy te wyczekiwane wakacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. och wakacje, szkoda, że ja już od kilku lat ich nie mam:( a zdjęcia boskie

    OdpowiedzUsuń
  11. ...a wyglądają jak fotografie z jednej sesji! Już Cię chciałam pochwalić za mistrzowskie wyczucie ciekawych kadrów :D
    Miłych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się w pierwszej fotografii :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wakacje mam już od miesiąca, ale przez pogodę prawie tego nie odczułam ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. a moje będą trwały 3 miesiące ;)
    Udanych wakacji Ci życzę ;)

    OdpowiedzUsuń