my photos

czwartek, kwietnia 24, 2014

Hej misiaczki ;* 
Jak tam u was? Mamy już czwartek, połowa mojego wolnego czasu minęła, a ja nie zabrałam się do niczego co miałam w planach. Wiem, że jestem bardzo niekonsekwentna, już wiele razy ponosiłam mojego lenistwa konsekwencje, lecz nigdy nie mogę wygrać sama ze sobą. 



Ale dziś uświadomiłam sobie, że zostało jeszcze 30 dni porządnej, solidnej pracy. Muszę się wziąć do pracy, aby wyniki były zadowalające, ponieważ w tym roku za bardzo sobie popuściłam. Nie będzie tak jak planowałam we wrześniu, ale postaram się, aby było jednak jak najlepiej. 



zdjęcia mojego autorstwa- nie kradnij ZAPYTAJ! :))


A wy? Macie swoje chwile słabości? 


You Might Also Like

25 komentarze

  1. Świetne zdjęcia, pierwsze- najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcia ! każdy z nas ma swoje chwile słabości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia , tak mam chwile słabości :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie zdjęcia! ostatnie mnie szczególnie zachwyca! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, ja już nie mogę doczekać się wakacji...Mam dość szkoły!
    Śliczne zdjęcia <3

    smile-is-the-most-important.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też muszę się wziąć do pracy ;)) Śliczne zdjęcia! :3

    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog ♥
    Jestem u Ciebie po raz pierwszy i na pewno nie ostatni :)
    zapraszam do mnie może obserwacja? :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też jestem leniuszkiem :(
    Obserwuje :)
    zapraszam do mnie: kobiety-przodem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. thx bardzo:) miło mi

    ps. jeśli chciałabyś być na bieżąco z moim blogiem, zachęcam do follow facebooka;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia,dziękuję Ci za miły komentarz
    i dołączam do grona obserwatorów bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też mam takie chwile, a czasem nawet gorzej. Muszę coś zrobić, ale tak mi się nie chce :)
    http://beautifulprincesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hey :)
    Your blog is really great-i love it so much. Maybe you're interested in following each other ? I would love it ❤ Pls let me know in a comment on my blog
    kisses, Anna ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia! Chyba każdy takie chwile miewa i nie należą one do najlepszych ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia :3
    Ja bardzo się cieszę,że już tylko 30 dni takiej porządnej nauki,bo mam już dosyć :) Ale jest jeszcze kilka rzeczy do poprawienia ^^

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam chwile słabości. Zdjęcia piękne!

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia aż czuć w nich wiosnę :)
    http://foxyladyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. my czasami mamy chwilę słabości, niestety. chyba każdy je ma. świetne zdjęcia!
    zapraszamy do nas na konkurs i zachęcamy do klikania w baner :)
    http://julka-paulinaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia :).
    Też muszę się teraz dużo uczyć.

    OdpowiedzUsuń