#2 rzeczy, które mnie irytują.

poniedziałek, kwietnia 21, 2014

1. Kiedy chcę iść na sesję bo mam wolną chwilę - rozładowana bateria. 
2. Jeśli podoba mi się jakaś rzecz- no wszystko piękne, kolory, fason, ale oczywiście brak mojego rozmiaru. 
3. Kiedy piszę z kimś na gadu, Facebooku - w najmniej odpowiednim momencie brak internetu. 
4.Kiedy ktoś przeklina bo myśli, że wtedy jest doroślejszy.
5.Osoby, które obrażają chłopców od pedałów tylko dlatego, że dbają o swój wygląd. 








A was, co irytuje najbardziej? :) 

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Oj tak, ze wszystkim mam tak samo! Sama kiedyś napisałam tego typu notkę, bo naprawdę wiele rzeczy mnie irytuje :D

    smile-is-the-most-important.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też teżrzeczy irytują:-)
    Ślicznie wyglądasz!

    zapraszam:
    http://kinlala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego, co napisałaś to najbardziej punkt 5 :)
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia!
    Irytuje mnie dokładnie to samo:)
    Zapraszam do mnie:
    nowiny-i-nowinki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie irytują te same rzeczy co ciebie :)
    obserwuje i byłoby mi bardzo miło gdybyś mnie zaobserwowała :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Z powodu 1 pkt czesto i ja bardzo cierpię ;p
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję! Zatem zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie irytuje dokładnie to samo :3

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie wiele rzeczy irytuje to co ciebie: )
    ciekawy masz blog, zostaję tu na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej !
    Obserwujemy? Jeżeli tak, to zacznij : ) Odwdzięczymy się tym samym :D
    Pozdrawiamy !
    http://typicalfashionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń